آموزش از راه دور شیوۀ متفاوتی از یادگیری است که فرآیند آموزش به صورت غیر حضوری صورت می پذیرد. ما در این مقاله قصد داریم به صورت اختصاصی به این موضوع مهم بپردازیم و اینکه چه عواملی باعث گسترش این روش آموزشی در سطح کشور شده است؟ ضمن آنکه راه اندازی مدارس آموزش از راه دور مزایای متعددی دارد و در ادامه با جزئیات بیشتر به این موضوع مهم خواهیم پرداخت. همانطور که آگاه می باشید، عامل اصلی گسترش آموزش مجازی، توسعۀ پهنای اینترنت در سراسر جهان می باشد که کشور ایران نیز در اینجا مستثنا نمی باشد. در پی این جریان برخی از افراد تلاش نمودند از مزایای این تکنولوژی در حیطۀ آموزش استفاده نمایند و تأسیس مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها در همین راستا صورت گرفته است.

راه اندازی سیستم آموزش از راه دور در سیستم آموزشی توانست تحولی عظیم ایجاد نماید. به عبارتی دانش آموزانی که به دلایل مختلف نمی توانستند در مدارس حضور داشته باشند، امروزه به سهولت می توانند تنها با در اختیار داشتن لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر و یا موبایل به همراه بستر اینترنت از پروسۀ آموزش از راه دور بهره مند گردند. راه اندازی سیستم آموزش مجازی به نوعی باعث رشد سطح آموزش در سطح جهان شده است که البته در ایران نیز با وجود افتتاح مدارس آموزش مجازی ، ارتباط میان آموزگاران و دانش آموزان را همچنان حفظ نموده اند.

این سیستم آموزشی بر پایۀ ارتباطات الکترونیکی است که فرآیند آموزش توسعه یافته و دانش آموزان متعددی در اقصی نقاط کشور می توانند از این سیستم استفاده نمایند. در حال حاضر آموزش از راه دور تنها به دانشگاه ها اختصاص ندارد و دانش آموزان نیز در مقاطع دبستان، راهنمایی و متوسطه می توانند از این سیستم بهره گیرند. جهت ثبت نام در سیستم آموزش مجازی می توانید با مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها و از آخرین شرایط مطلع گردید.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 487
نمایش همه
علاقه مندی ها ()