زغال لیمو از انواع زغال های با کیفیتی است که کاربرد گسترده ای به خصوص در زندگی شهر شینی دارد ،همچنین در بخش صنعت استفاده های مختلف از زغال لیمو می شود. زغال لیمو دارای رنگ سیاه و براق است و در صورتی که از شاخه های خوب تهیه شده باشد ، بدون شکاف خواهد بود. دلیل نام گذاری  زغال لیمو به علت استفاده از شاخه های درختان لیمو برای تولید این زغال می باشد. این زغال در زمان شکستگی صدایی شبیه به فلز ایجاد می نماید و از انواع زغال های پر طرفدار می باشد. این زغال به نام زغال گرافیتی نیز شناخته می شود چرا که دارای میزان بالایی از کربن می باشد. در زمان استفاده از زغال لیمو می توان بوی مطبوع لیمو را احساس کرد. دوام بالا و سوخت یکنواخت از مشخصات ذغال لیمو است که به همین دلیل فروش بالایی را در میان انواع زغال ها دارد.

فروش زغال لیمو با قیمت ارزان

برای تولید ذغال لیمو به حرارت بالایی نیاز است اما در کنار آن ، فشار حرارتی بالایی نیز برای ایجاد زغال هایی با کیفیت بالا در نظر گرفته می شود. فروش زغال لیمو توسط فروشندگان مختلف ارائه می شود اما باید توجه داشته باشید که این زغال با کیفیت های مختلفی به تولید رسیده و عرضه می گردد بنابراین برای خرید انواع زغال لیمو مورد نیاز باید به مراکز معتبر مراجعه کنید. در صورتی که به فکر خرید زغال چینی وارداتی و زغال لیمو با کیفیت بالا هستید ، ما به شما مرکز سالار سوز جنوب را معرفی می کنیم.

مرکز سالار سوز جنوب یکی از مجموعه های تامین کننده ی انواع زغال در کشورمان می باشد که تنوع بالایی از زغال ها را در نظر گرفته است. برای خرید انواع زغال با کیفیت می توانید از طریق سایت سالار سوز جنوب خرید زغال لیمو و سایر زغال ها را انجام دهید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 408
نمایش همه
علاقه مندی ها ()