کفش کار از دیگر انواع کفشی است که در بازار عرضه می شود. از ویژگی های بارز این نوع کفش می توان به تشابه آن با کفش های معمولی اشاره نمود. البته تفاوت عمدۀ کفش های کار در نوع متریال به کار رفته در آنها می باشد. در این پست، تلاش می کنیم شما را با انواع  کفش کار و موارد کاربرد آنها آشنا سازیم تا در صورت لزوم بتوانید مناسب ترین کفش ایمنی را تهیه نمائید. متناسب با مشاغل مختلف، فروشگاه رادین ایمن تلاش نموده کفش های ایمنی متفاوتی را عرضه نماید.

مصارف کفش کار و انواع آن

به طور کلی انتخاب نوع کفش بر روی حفظ سلامت پا مؤثر است و در همین راستا کفش ایمنی به عنوان یکی از اقلام اساسی در لیست تجهیزات ایمنی محسوب می شود. جهت تولید کفش های کار از متریال متفاوت بهره گرفته می شود چون ارتباط مستقیم با جنس خطرات و آسیبی که حین کار افراد را تهدید می کند، دارد. مهمترین مشخصۀ کفش کار استاندارد، این است که فرد احساس راحتی داشته باشد و فرد هنگام انجام فعالیت های روتین خود در ناحیۀ پا با مشکل رو به رو نشود.

فروش کفش کار در مدل های متنوع صورت می گیرد که بایستی در ابتدا دقت لازم در تعیین جنس متریال به کار رفته داشته باشید. قطعی پا، ضرب دیدگی، فرو رفتن اشیاء نوک تیز، سوختگی، برق گرفتگی، سرما زدگی و ... برخی از حوادثی است که هر لحظه می تواند سلامت پای کارگران و افراد دیگر را که فعالیت های فیزیکی خاص انجام می دهند، تهدید کند.

کفش کار با سرپنجه فولادی، سر پنجه کامپوزیت، کفۀ فلزی، زیرۀ رابر، جنس پلاستیک، مواد بوتیل و ... ساخته می شوند. در نتیجه صاحبان مشاغل متناسب با نوع فعالیتی که پرسنل آنها انجام می دهند، از طریق فروشگاه رادین ایمن اقدام به  خرید تجهیزات ایمنی مانند کفش کار استاندارد می نمایند.

   فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 436
نمایش همه
علاقه مندی ها ()