جهت نوشتن طرح توجیهی، نیاز است که شما اطلاعات جامعی نسبت به یک سری از موضوعات مهم داشته باشید که در این پست به طور دقیق بدان اشاره می کنیم. بنابراین اگر در صدد برای سرمایه گذاری در یک پروژۀ جدید هستید، مطالعۀ این مقالۀ کوتاه و مختصر را به شما پیشنهاد می کنم. در ابتدا بایستی جوانب مختلف اجرای یک پروژه توسط مهندسین و کارشناسان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته می شود. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا چندین سال است که توانسته با دقت فراوان در انتخاب نیروی متخصص، در حوزۀ خدمات مشاوره کسب و کار و سرمایه گذاری فعالیت خود را آغاز نماید و جهت گزارش نویسی  طرح توجیهی و مجری پروژه آمادۀ خدمت رسانی به سرمایه گذاران عزیز می باشند.

مزایای برنامه ریزی و نگارش طرح توجیهی

بدون شک عموم افراد اطلاعات جامعی نسبت به چگونگی نگارش طرح توجیهی ندارند و به همین دلیل توصیه می کنیم یک سرمایه گذار مبتدی و حتی با سابقه در راستای کسب موفقیت در اجرای پروژه با مشاورین و متخصصین مشورت نمایند. ضمن آنکه جمع آوری یک سری اطلاعات از بازار کسب و کار و به نوعی نیازسنجی بازار پیش از آغاز پروژه ضرورت دارد. ضمن آنکه محاسبات مرتبط به مسائل تأمین بودجه، برآورد هزینه ها، مدت زمان اجرای پروژه و مدت زمان دست یافتن به سود اولیه و ... در گزارشات طرح توجیهی به صورت دقیق توسط مهندسین حسابرس بررسی می گردد.

برخی از افراد متأسفانه نسبت به اجرای اصولی کار تجربۀ خاصی ندارند و پرداخت هزینۀ مختصر برای دریافت طرح توجیهی را کار اضافی می انگارند ولی تجربۀ پروژه های موفق در سطح جهانی نشان داده، چگونگی جمع آوری اطلاعات اولیه، بررسی وضعیت بازار و نگارش طرح توجیهی مانند طرح توجیهی پرورش شترمرغ ضرورت دارد. توانسته مانع از شروع پروژه های ناموفق شود و به نوعی مشاوران می توانند در صورت لزوم یک راهکار جدید برای پیشبرد اهداف شما، پیشنهاد دهند. جهت مشاوره کسب و کار تجاری و سرمایه گذاری جدید می توانید از تخصص گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا بهره گیرید.

  گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

 تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 381
نمایش همه
علاقه مندی ها ()