واحد گشت از جمله مجموعه هایی است که در حوزۀ خدمات دهی حمل و نقل خصوصی فعالیت می کند. به عبارتی توسط  واحد گشت یا چنین مجموعه های معتبری امکان اجاره اتوبوس دربستی در تهران و حومه برای برگزاری مراسم مختلف فراهم می باشد. همانطور که می دانید مراسم، اجتماعات و ترددهای دسته جمعی و گروهی وجود دارد که می بایست وسیلۀ نقلیۀ مناسبی برای تعداد زیادی از افراد فراهم گردد.

رزرو اتوبوس شرکت واحد

بدین ترتیب برخی از مراکز واحد گشت در سطح شهر راه اندازی شده اند تا بدین وسیله بتوانند وسیلۀ نقلیۀ عمومی مناسبی را برای عموم افراد و ارگان های دولتی و خصوصی فراهم آورند. بدون شک اجاره اتوبوس دربستی در سیستم حمل و نقل شهری به میزان قابل توجهی می تواند از بار ترافیک شهری بکاهد. لذا چندین سال است که مجموعۀ واحد گشت تهران توانسته فعالیت حرفه ای خود را در این حوزه آغاز نماید و متناسب با درخواست مشتریان، به عنوان یک مرکز واحد گشت امکان اجاره اتوبوس دربستی VIP و یا معمولی را با ظرفیت های بیش از 20 نفر فراهم آورند.

با توجه به مطالب مذکور، افتتاح مراکز واحد گشت در تهران توانسته روشی مناسب برای کاهش حجم ترافیک شهری گردد. در واقع مدارس دولتی و خصوصی، شرکت ها، کارخانجات، مؤسسات فرهنگی و آموزشی، سالن های تشریفات، بهشت زهرا، سالن های ورزشی، هتل ها، آژانس های مسافربری و ... می توانند جهت جا به جایی گروهی از مسافرین با مبدأ و مقصد یکسان می توانند از خدمات واحد گشت برای اجاره اتوبوس دربستی استفاده نمایند. بدیهی است افراد زیادی می توانند بدون دغدغه نسبت به ماندن در ترافیک و مسائل مرتبط به تهیۀ وسیلۀ نقلیۀ شخصی در سطح شهر تردد داشته باشند. امروزه با گسترش جمعیت، دریافت خدمات از سوی مراکز واحد گشت لازم و ضروری است و می تواند عاملی مؤثر در راستای بهینه سازی مصرف سوخت و کاهش حجم ترافیک شهری محسوب گردد. جهت رزرو اتوبوس دربستی می توانید با مجموعۀ واحد گشت تهران تماس بگیرید.  

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 534
نمایش همه
علاقه مندی ها ()