در این مقاله سعی داریم به صورت جامع به موارد کاربرد نتایج طرح توجیهی در حوزۀ سرمایه گذاری در کسب و کارهای مختلف بپردازیم. آگاهی داشتن نسبت به این موضوع مهم، به افرادی که تلاش دارند تا در مشاغل خاصی سرمایه گذاری کنند، کمک می کند که بتوانند از راه اندازی پروژه های ناموفق و بدون آینده جلوگیری کنند. موارد مهمی که در گردآوری گزارش طرح توجیهی می توان مشاهده نمود عبارتند از بررسی بازار، مطالعات نقاط قوت و ضعف پروژه، تجزیه و تحلیل شانس موفقیت آن، بررسی میزان تقاضا، تخمین و برآورد هزینۀ اجرای پروژه، مدت زمان دست یافتن به سود خالص و ... می باشند. جهت دریافت خدمات گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا می توانید با مشاورین و کارشناسان حرفه ای این مجموعۀ معتبر مشورت نمائید.

خروجی گزارشات طرح توجیهی این است که یک مدل ارائه می گردد و به نوعی جنبه های مختلف اجرای یک پروژه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته می شود. با تهیۀ طرح توجیهی پیش از آغاز یک پروژه و سرمایه گذاری، می توانید اثربخشی اجرای پروژه را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. بدون شک می توان بر روی پروژه های موفق و آینده دار سرمایه گذاری کرد و از هدر رفت بودجه و سرمایه های هنگفت جلوگیری کرد. هم اکنون برخی از مراکز به صورت تخصصی در حوزۀ خدمات مشاورۀ کسب و کار فعالیت می کنند.

بدین ترتیب تهیۀ یک طرح توجیهی که به صورت جامع، مستند و استاندارد گردآوری شده باشد مانند طرح توجیهی اسکلت فلزی ، به میزان قابل توجهی ابعاد مختلف اثرگذاری اجرای یک پروژه را در بر می گیرد. بدین ترتیب توصیه می کنیم افرادی که قصد سرمایه گذاری جهت راه اندازی یک پروژه جدید و یا گسترش پروژه های قدیمی را دارند، نسبت به گردآوری و گزارش نویسی طرح توجیهی حساس باشند. جهت کسب اطلاعات تکمیلی می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس بگیرید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 508
نمایش همه
علاقه مندی ها ()