همانطور که می دانید اسباب کشی منزل یکی از دغدغه های بزرگی است که خیلی از افراد با آن رو به رو می شوند. با توجه به اینکه پروسۀ حمل و نقل ممکن است با مشکلات عدیده ای طرف را رو به رو کند، به همین دلیل تلاش می کنند با بهره گیری از خدمات مراکز  اتوبار  و باربری، به سهولت بتوانند جا به جایی وسایل سنگین را انجام دهند. راه اندازی مراکز اتوبار توانسته شرایط مناسبی را پیش روی افراد قرار دهد، تا بتوانند بدون دغدغه فرآیند اسباب کشی را برای عموم افراد فراهم آورند. دریافت خدمات از سوی مرکز اتوبار می تواند باعث نظم بخشیدن به محیط می شود. جهت دریافت خدمات باربری می توانید با مرکز اتوبار آزادی تماس حاصل نمائید.

همانطور که می دانید هیچ کاری مهم تر از حمل و نقل وسایل بدون آسیب دیدگی نیست. به همین دلیل اکثر افراد در زمان اسباب کشی منزل و یا محیط کار، به دنبال استفاده از راهکار مناسب جهت تسهیل فرآیند حمل و نقل و مسائل باربری هستند. انتخاب نوع وسیلۀ نقلیۀ باری، بسته بندی ایمن وسایل و شیوۀ بارگیری موارد کلیدی هستند که توسط مرکز اتوبار به طور دقیق در نظر گرفته شوند.

عمدتاً مراکز باربری با توجه به سابقۀ فعالیتی که از آن برخوردار هستند، به سهولت می توانند خدمات را به مشتریان ارائه دهند. بهره گیری از وسایل نقلیۀ باری مناسب و همچنین کارگران مجرب و متعهد از خدمات اصلی مرکز اتوبار به شمار می رود. در نتیجه شهروندان منطقۀ تهران می توانند با آسودگی خاطر از خدمات حرفه ای اتوبار آزادی بهره مند گردند. تعرفه خدمات اتوبار بر اساس میزان خدماتی که توسط مرکز مربوطه به مشتریان ارائه داده می شود، تعیین می گردد. جهت درخواست خدمات اتوبار و باربری می توانید با دفتر اتوبار آزادی تماس بگیرید.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 466
نمایش همه
علاقه مندی ها ()