دستکش کار یکی دیگر از اقلام تجهیزات ایمنی به شمار می رود که با متریال متفاوت تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. انسان از دستان خود برای انجام هر فعالیتی بهره می گیرد. بدین ترتیب حفظ سلامت این عضو برای افرادی که در حال فعالیتی های فیزیکی پر خطر هستند، ضرورت دارد. با رعایت نکات ایمنی می توان از وقوع حوادث ناگوار حین کارهای سنگین جلوگیری کرد. با خرید دستکش کار می توان از دست ها در برابر خطرات و آسیب جدی جلوگیری نمود. به طور کلی دستکش کار وسیله ای کاربردی است که متناسب با نوع خطرات با جنس متفاوت تولید و عرضه می شوند. با مراجعه به فروشگاه رادین ایمن، می توانید به سهولت دستکش کار مناسبی را تهیه نمائید که کاربری لازم را داشته باشد.

خرید دستکش کار با متریال مرغوب

سوختگی، بریدگی، ضربه، مواد شیمیایی، مواد اسیدی و ... برخی از حوادثی هستند که در کسب و کارهای مختلف ممکن است سلامت افراد را تهدید کند. بنابراین می بایست هنگام خرید دستکش کار، بر اساس خطراتی که ممکن است افراد حین کار با آن رو به رو شوند، جنس با کیفیتی را خریداری نمائید. دستکش کار ضد برق، دستکش کار نسوز، دستکش کار ضد برش، دستکش ضد اسید، دستکش کار برزنتی، دستکش کار چرم و ... از جمله انواع دستکش کار موجود در لیست تجهیزات ایمنی به شمار می روند.

در نتیجه کارفرمایان و افرادی که در حوزه های مختلف فعالیت می کنند، می توانند دستکش کار با جنس مناسب را تهیه نمایند. به طور کلی هر کدام از دسته بندی ها، به نوبۀ خود کاربری خاص خود را دارند. هم اکنون جهت انتخاب و خرید کفش کار  و دستکش کار استاندارد و با کیفیت می توانید به سایت رسمی فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید و پس از بررسی مشخصات فنی هر یک از محصولات، کاربردی ترین تجهیزات ایمنی را سفارش دهید.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 430
نمایش همه
علاقه مندی ها ()