آموزش مجازی یکی از جدیدترین تکنیک های آموزش در عصر دیجیتال و اینترنت محسوب می شود. آموزش یکی از فرآیندهای رشد انسان به شمار می رود و به همین دلیل از گذشته تا کنون عموم افراد به نوعی تلاش می کنند به روش های مختلف سطح آگاهی خود را در زمینه های متفاوت گسترش دهند. از آنجایی که سیستم آموزشی با گذشت زمان دچار تغییر و تحول شده است، با ورود اینترنت پر سرعت، سیستم آموزش نیز توسط برخی از مدیران تغییرات چشمگیر نموده است. در دهه های اخیر شاهد رشد آموزش مجازی در سطح جهانی می باشیم. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها با اتکاء به مدرسین مجرب، بهره مندی از نرم افزار مخصوص و امکانات فیلمبرداری حرفه ای در کنار مدیریت توانمند و دلسوز، توانسته اند به عنوان یک مرکز پیشرو در حوزۀ دوره آموزش مجازی در مقاطع مختلف فعالیت داشته باشند.

امروزه که شاهد گسترش اینترنت در عصر دیجیتال می باشیم. به دلایل مختلف، برخی از دانش آموزان در مناطق محروم و یا در سطح شهر نمی توانند حضور فیزیکی در محل داشته باشند. در نتیجه راه اندازی سیستم آموزش مجازی و مدارسی که بهترین شرایط را برای ارائه خدمات دوره آموزش از راه دور فراهم نموده اند، توانسته تحولی بزرگ در دنیای آموزش بوجود آورد.

هم اکنون خیلی از دانش آموزانی که مستعد هستند و به دلیل شرایط مالی و یا مسافت طولانی که با مدارس دارند، نمی توانستند حضور فیزیکی در مدارس داشته باشند. امروزه قادر خواهند بود با ثبت نام در مدارس آموزش مجازی ، بتوانند از بستر پیش روی خود برای جلوگیری از ترک تحصیل استفاده نمایند. در واقع بهره مندی از خدمات سیستم آموزش مجازی تنها نیازمند به بستر اینترنت و یک دستگاه دیجیتالی همچون موبایل، تبلت، لپ تاپ و یا کامپیوتر می باشد. بدین وسیله بتوانند ارتباط غیر حضوری با مدرسه را برقرار نموده و سپس در کلاس های آنلاین شرکت داشته باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق در خصوص شهریۀ ثبت نام در مقاطع مشخص می توانید با واحد آموزش مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس بگیرید.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 451
نمایش همه
علاقه مندی ها ()