فن تابلو برق یکی دیگر از انواع فن و هواکش موجود در بازار به شمار می رود. در این پست به صورت کلی به ویژگی های مهم این قطعه می پردازیم، بنابراین اگر اطلاعات جامعی در رابطه با این محصول ندارید، می توانید تا انتهای پست ما را همراهی کنید تا بیشتر با ویژگی های این قطعه آشنا شوید. در حال حاضر فن به عنوان یکی از قطعات اصلی در طراحی سیستم های خنک سازی و هواکش به کار برده می شود چون طراحی این قطعه به نحوی است که می توان جهت تهویۀ هوای آلوده و گرم یک فضا از آن استفاده نمود.

انتخاب و خرید فن تابلو برق از اهمیت بالایی برخوردار است چون متناسب با سایز جعبه های تقسیم، کیس و تابلوهای برق و مخابرات بایستی فن با ابعاد مناسبی را انتخاب نمائید که کاربری مفید را داشته باشد. قیمت فن تابلو برق نیز بر پایۀ عوامل مهمی منجمله سایز و جنس بدنۀ آن مشخص می گردد که می توانید از طریق مجموعۀ بنیس کمپانی با قیمت ارزان تهیه نمائید.

سفارش انواع فن تابلو برق

همواره شاهد فروش فن تابلو برق در سطح بازار می باشیم چون از مزایای این قطعه برای کاهش دمای محیط داخل تابلوها و انواع کیس به کار می برند. به طور کلی هدف اصلی از به کارگیری و نصب فن تابلو برق، ممانعت از آتش سوزی کابل و تجهیزات برقی می باشد. بنیس کمپانی به عنوان یکی از مراکز بزرگ، همچنان در زمینۀ تأمین و فروش انواع فن تابلو برق در حال فعالیت می باشد.

هم اکنون تولید کنندگان تجهیزات الکترونیکی جهت پیاده سازی سیستم ها و کاربرد کابل های برق در کنار یکدیگر بایستی از مزایای فن تابلو برق در ابعاد متفاوت برای کاهش دمای محفظۀ دستگاه ها استفاده نمایند. عدم توجه به این مسئله، ممکن است با گذشت زمان شرایط برای وقوع آتش سوزی مهیا گردد.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 304
نمایش همه
علاقه مندی ها ()