کفش ایمنی را می توانید متناسب با مشاغل مختلف در سطح بازار با برندهای معتبر خریداری نمائید. در این پست به اهمیت تولید، فروش و کاربرد کفش های ایمنی می پردازیم و اینکه برخی از انواع کفش کار را به شما معرفی می کنیم. بدون شک از این موضوع مهم مطلع هستید که عوامل متعددی وجود دارد که حین انجام کار ممکن است سلامت افراد به مخاطره بی اندازد و صدمات جانی به دنبال داشته باشد. از این رو خرید  کفش ایمنی و دیگر تجهیزات و لوازم ایمنی برای هر یک از کارگران لازم و ضروری است. فروشگاه رادین ایمن در تهران توانسته فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ فروش تجهیزات ایمنی طبی و استاندارد در برندهای معروف افتتاح نماید.

بدون شک انتخاب کفش ایمنی طبی با کیفیت به سهولت می تواند صدمات و آسیب های حین فعالیت های فیزیکی که شما با آن رو به رو هستید را مرتفع سازد. اگر در محل کار با مواد شیمیایی مختلف رو به هستید، بایستی به تجهیزات ایمنی استاندارد مجهز باشید که بتواند شما را در برابر خطرات احتمالی همچون بریدگی، قطعی عضو، سوختن، برق گرفتگی و ... ایمن سازد. امروزه بیش از گذشته شاهد فروش کفش ایمنی در طرح های متنوع می باشیم، علاوه بر اینکه با جنس های متفاوت تولید و عرضه می شوند.

در اینجا سعی داریم تا شما را با انواع کفش ایمنی که دارای مقاومت بالا در برابر خطرات احتمالی هستند، آشنا سازیم. کفش ایمنی نسوز، کفش ایمنی ضد ضربه، کفش ایمنی عایق برق گرفتگی و ... برخی از انواع کفش ایمنی به شمار می روند که متناسب با مشاغل مختلف تولید شده اند که می توانید برای فعالیت های مختلف تهیه نمائید.

جهت سفارش خرید کفش کار می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه نموده و به صورت آنلاین محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 472
نمایش همه
علاقه مندی ها ()