پوشاک از مهمترین صنایع تولیدی و عرضه در سطح جهانی محسوب می شود که در ایران نیز حائز اهمیت می باشد و ما قصد داریم در این پست به برخی از جنبه های این موضوع مهم بپردازیم. پوشاک به منزلۀ پوشانندگی اعضای مختلف بدن تولید شده و توسط انسان مورد استفاده قرار گرفته می شود. بشر با گذشت زمان توانست از متریال متفاوت برای تولید پوشاک بهره گیرید. در حال حاضر شاهد فروش  پوشاک با جنس های مختلف می باشید. بدین ترتیب افراد مختلف در سایزهای متفاوت، پوشاک مورد نیاز خود را از مراکز عرضۀ پوشاک تهیه نمایند. در صورت تمایل به خرید پوشاک زنانه و مردانه می توانید به فروشگاه پوشاک کده مراجعه نموده و از میان محصولات موجود، مناسب ترین البسه را سفارش دهید.

برخی از مهمترین نکات خرید پوشاک

اگر در پی خرید پوشاک زنانه و مردانه مورد نیاز خود هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست ما را همراهی کنید چون به نکات طلایی که در خصوص انتخاب پوشاک بایستی در نظر بگیرید، پرداخته ایم.

جنس، سایز، دوخت و طرح 4 عامل پارامتر اصلی در انتخاب پوشاک محسوب می شوند. در واقع متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف، نوع لباسی که تهیه می نمائید نقش بسزایی بر روی سلامت جسمانی و فیزیکی شما خواهد داشت. قطعاً متناسب با فصول گرم سال، پوشاکی که از جنس نخ پنبه باشند، گزینه مناسبی می باشد چون مانع از تعریق بیش از اندازه بدن می گردد. چرا که در این فصول بایستی پوشاک به رنگ روشن و جنس کتان و نخی مورد استفاده قرار گرفته شود ولی در فصول سرد سال باید از پوشاک بافتنی و پشمی استفاده شود که بتواند محافظ خوبی برای انسان در برابر سرما باشد. در عین طرح پارچه و کیفیت دوخت نیز از عوامل دیگری هستند که نقش مستقیم بر روی انتخاب و خرید پوشاک دارد که می توانید مدل های جدید پوشاک را در فروشگاه پوشاک کده مشاهده نمائید.

 

آدرس شعبه خاوران  پوشاک کده:

تهران، منطقه 15 .خیابان خاوران.روبروی ترمینال خاوران.جنب کلینیک دندان پزشکی .پلاک 70 . پوشاک کده

 شماره دفتر مرکزی   33141840(021)

 پشتیبانی: 09308982737 ساعات پاسخگویی از 16 الی 18 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 337
نمایش همه
علاقه مندی ها ()