نمایندگی بیسوس همانطور که از عنوان آن مشخص است، یکی از مراکز معتبر در حوزۀ فروش محصولات شرکت بیسوس فعالیت می کنند. کمپانی بیسوس یکی از شرکت های بزرگ در حوزۀ تولید و پخش تجهیزات و لوازم جانبی موبایل در سطح جهانی فعالیت خود را آغاز نموده است. در نتیجه توسط برخی از افراد شاهد سرمایه گذاری در حوزۀ راه اندازی نمایندگی باسئوس در سطح کشور می باشیم. بازرگانی 414 توانسته با عقد قرارداد رسمی موفق به أخذ نمایندگی بیسوس در ایران گردد. بدین ترتیب افرادی که در عرصۀ فروش تجهیزات جانبی گوشی هوشمند فعالیت دارند، با آسودگی و اطمینان خاطر می توانند اقدام به خرید عمده لوازم جانبی موبایل با قیمت ارزان تر از بازار گردند. ضمن آنکه از خرید تجهیزات اورجینال مطمئن خواهند بود.

خدمات نمایندگی باسئوس در ایران

امروزه شاهد گسترش مراکز فروش لوازم جانبی گوشی های هوشمند در سطح بازار تهران، حومه و شهرستان ها می باشیم. در همین راستا این گونه افراد که خود امکانات لازم برای واردات تجهیزات جانبی موبایل را ندارند، می توانند جهت تأمین محصولات مورد نیاز فروشگاه، به طور مستقیم از طریق مراکز نمایندگی بیسوس که راه اندازی شده اند، اقدام نمایند. در این صورت محصولاتی اورجینال را همراه با ضمانت نامه و گارانتی معتبر خریداری می نمائید.

نکتۀ طلایی که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم از موارد مهم در حوزۀ تأمین و فروش تجهیزات جانبی موبایل محسوب می شود. بنابراین اگر در پی خرید عمده لوازم جانبی باسئوس هستید، با مراجعه به معتبرترین نمایندگی بیسوس، می توانید پس از بررسی محصولاتی که توسط  نمایندگی باسئوس عرضه می شوند، انواع لوازم جانبی باسئوس را که شامل انواع هولدر، قابل موبایل، محافظ صفحه نمایشگر، هندزفری، هدفون، شارژر، کابل رابط و ... هستند، به صورت اورجینال سفارش دهید. جهت هماهنگی بیشتر و سفارش آنلاین محصولات بیسوس می توانید به فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414 مراجعه نمائید.

 فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414 

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                                    تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

02166762740     09125005285           

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 425
نمایش همه
علاقه مندی ها ()