باسکول به عنوان یکی از کاربردی ترین تجهیزات توزین به شمار می رود که اکثر صنایع کوچک و بزرگ متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، جهت اندازه گیری محصولات سنگین از مزایای این دستگاه استفاده می نمایند. اهمیت فروش باسکول برای توزین کالاهای حجیم است و به همین دلیل با بدنۀ مستحکم و مقاوم ساخته می شوند. جهت تسهیل در فرآیند توزین این قبیل از محصولات، تولید کنندگان از فناوری روز برای ساخت باسکول های دیجیتالی استفاده نموده اند. فروشگاه تراز محک به صورت تخصصی در حوزۀ فروش باسکول و انواع ترازو در حال فعالیت می باشند. بدین ترتیب افرادی که به دنبال باسکول با سیستم الکترونیکی هستند می توانند با کادر فروش این مجموعۀ معتبر مشورت نمایند و سپس نسبت به خرید باسکول اقدام نمایند.

چند فاکتور مهم در حوزه خرید باسکول

باسکول محک از برندهای شناخته شده در حوزۀ تولید دستگاه های توزین در ایران می باشد و این کمپانی توانسته بر پایۀ نیاز صاحبان مشاغل در صنایع مختلف، انواع باسکول فروشگاهی، باسکول صنعتی، باسکول آویز، باسکول جاده ای، باسکول نفرکش و ... را تولید و عرضه نمایند.

از ویژگی های شاخص باسکول دیجیتالی می توان به داشتن صفحه نمایشگر اشاره نمود. در واقع بر روی این صفحه نمایشگر می توانید مقدار توزین اقلام و تعداد آنها را مشاهده نمائید. بدین ترتیب میزان خطای اپراتور باسکول هنگام وزن کشی کالاها به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

فروش باسکول فروشگاهی بیش از دیگر انواع باسکول در بازار مشهود می باشد. همانطور که از عنوان آن مشخص است، بیشترین کاربرد آن را می توانید در فروشگاه های زنجیره ای ملاحظه نمائید. توسط فروشگاه اینترنتی تراز محک، فروش باسکول با ظرفیت و مدل های مختلف صورت می پذیرد. بدیهی است افرادی که قصد خرید باسکول  و یا ترازو دارند، با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی بررسی دقیق تری نسبت به مشخصات فنی دستگاه ها داشته باشند.

 فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 448
نمایش همه
علاقه مندی ها ()