رعایت نکات ایمنی حین کار، ضرورت دارد. امروزه شاهد فروش انواع دستکش کار در طرح و متریال متفاوت می باشیم. در ادامۀ پست تلاش می کنیم تا شما را با این نوع تجهیزات ایمنی آشنا سازیم تا در مواقع لزوم بتوانید مناسب ترین آنها را تهیه نمائید. دستکش ایمنی یکی از لوازم ایمنی مهم و پرکاربرد در مشاغل مختلف به شمار می رود. با توجه به اینکه در کلیۀ مشاغل، حفظ ایمنی دست از اهمیت بالایی برخوردار است. در نظر گرفتن چنینی مواردی حائز اهمیت می باشد و می تواند کیفیت و بازدهی کارگران و کارمندان را دو چندان نماید. فروشگاه رادین ایمن پس از بررسی وضعیت بازار توانسته موفق به عرضۀ انواع دستکش کار با برندهای مختلف گردد.

خرید بهترین دستکش کار

بدین ترتیب متناسب با نوع مشاغل و خطرات احتمالی که ممکن است سلامت افراد را تحت تأثیر خود قرار دهد، می توانید دستکش کار نسوز، ضد اسید، عایق برق، ضد حساسیت و ... را خریداری نمائید. دستکش لاتکس با هدف دستکش کار پرسنل درمانی تولید و عرضه می شوند. اگر در تلاش برای خرید دستکش کار هستید، در نظر گرفتن یک سری نکات که از ابتدای مقاله به برخی از آن ها پرداختیم، لازم و ضروری می باشد.

قطعاً برای تولید هر دسته بندی از دستکش های کار، متریال متفاوت مورد استفاده قرار گرفته می شود. دستکش کار چرم، دستکش کار پلاستیکی، دستکش کار برزنتی، دستکش کار پلیمری، دستکش ایمنی نایلونی و ... از انواع دستکش ایمنی به شمار می روند که می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر، با متریال با کیفیت، بهترین تجهیزات ایمنی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری نمائید. فروشگاه رادین ایمن به عنوان یکی از مراکز  فروش تجهیزات ایمنی ، امکان خرید دستکش کار عایق برق، ضد لرزش، عایق حرارت و ... را فراهم نموده است.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 402
نمایش همه
علاقه مندی ها ()