هنگامی که حرف از  طرح توجیهی  می شود، اولین پرسشی که ذهن شونده را به خود درگیر می کند، طرح توجیهی چیست؟ و با چه هدفی این گزارشات گردآوری می شود؟ در همین راستا گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تلاش نموده این مقاله را به این موضوع اختصاص دهد، تا بدین وسیله سطح آگاهی شما نسبت به دلایل نگارش طرح توجیهی در مشاغل افزایش پیدا کند. بدون شک روزانه خیلی از افراد در پی سرمایه گذاری در حوزه های مختلف هستند و تلاش می کنند با توجه به بودجه ای که در اختیار دارند بتوانند یک کسب و کار جدید و یا حرفۀ خود را گسترش دهند.

نتیجۀ کار می تواند موفقیت آمیز و یا با شکست رو به رو شود. بنابراین برخی از افراد خبره در حوزۀ اقتصاد و مشاورۀ کسب و کار تلاش می کنند با تهیۀ گزارش طرح توجیهی بتوانند آیندۀ مسیری که قصد عبور از آن را دارند، شفاف نمایند.

طرح توجیهی و نکات مثبت آن

در واقع هدف از گردآوری و نوشتن طرح توجیهی مانند طرح توجیهی سرویس دوره ای آنلاین خودرو ، این است که جوانب مختلف اجرای یک کسب و کار از ابتدا مورد بررسی قرار گرفته شود. نتایج تجزیه و تحلیل با عناوین و جداول مختلف در کنار یکدیگر، تحت عنوان طرح توجیهی جمع آوری می شوند. موقعیت مکان، میزان تقاضای خدمات و محصول جدید در بازار، میزان سرمایۀ اولیه، زمان بازگشت سرمایه، مدت زمان رسیدن به سود خالص، نحوۀ تأمین تدارکات و وسایل نقلیه مناسب، برآورد مدت زمان اتمام پروژه و ... از جمله مباحثی که با تیترهای مختلف در گزارش نویسی طرح توجیهی تهیه می شوند.

بدین ترتیب گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا، پس از بررسی های فراوان توانسته اند به اهمیت ارائه این خدمات اساسی در سطح کشور پی ببرند و در نتیجۀ آن در حوزۀ نگارش طرح توجیهی و خدمات مشاوره ای همچنان به فعالیت خود ادامه دهند.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 422
نمایش همه
علاقه مندی ها ()