زغال لیمو از جمله زغال های پرفروش در بازار محسوب می شود که مصارف خانگی و همچنین صنعتی دارد. از آنجایی که سطح دسترسی به چوب خشک در سطح شهر راحت نمی باشد، به همین دلیل صنعت تولید ذغال راه اندازی شد و کشورهای مختلف به نوعی تلاش نمودند زغال مورد نیاز کوره های صنعتی و همچنین مصارف استعمال دخانیات و طباخی را فراهم آورند. بدیهی است که با استفاده از چوب خشک درختان مرکب بتوانند موفق به تولید  زغال لیمو با کیفیت عالی گردند. مجموعۀ سالار سوز جنوب یکی از فروشندگان مطرح در حوزۀ فروش زغال در حال فعالیت می باشد و توانسته اند بر حسب نیاز مصرف کنندگان، موفق به عرضۀ انواع زغال لیمو با قیمت مناسب گردند.

ویژگی های زغال لیمو

از شاخص ترین ویژگی های ذغال لیمو می توان به بوی مطبوع آن هنگام سوزاندن اشاره نمود. در حال حاضر شاهد فروش زغال لیمو به صورت سکه ای، حبه ای، ستاره ای و قلمی می باشیم. بدین ترتیب عموم افراد متناسب با نوع مصارفی که دارند، می توانند بهترین زغال لیمو را خریداری نمایند. بدون شک بیش از گذشته شاهد خرید و فروش زغال لیمو در سطح بازار جهانی و همچنین ایران می باشیم. بدین ترتیب شما نیز می توانید متناسب با نوع مصارفی که دارید، بهترین زغال لیمو سکه ای را که به شیوۀ سنتی و یا صنعتی تولید شده اند، خریداری نمائید.

چرا که با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک توانسته اند موفق به تولید و عرضۀ زغال لیمو در شکل و ابعاد مختلف گردند. بدین ترتیب به نوعی افرادی که قصد تهیۀ زغال لیمو دارند، می توان متناسب با میزان مصرف روزانه اقدام به خرید زغال لیمو نمایند. جهت اطلاع از قیمت خرید زغال لیمو سکه ای می توانید با مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس بگیرید.

   سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 487
نمایش همه
علاقه مندی ها ()