پرفکت استپس یکی از برندهای شناخته شده در بازار محسوب می شود. چند سال از تولید کفش پرفکت استپس می گذرد و خیلی از افراد به دلیل کیفیت بالایی که محصولات این برند دارد، از آن استقبال می کنند. با فروش کفش   پرفکت استپس دیگر فردی نگران تامین کفش راحتی و پیاده روی روزانه نیست و با آسودگی خاطر می توانند از سلامت پاها در طول روز به بهترین شکل ممکن مراقبت کنند. راه اندازی تولید کفش در ایران شرایط مناسبی را بزای افراد فراهم نموده که با کمترین قیمت بتوانند اقدام به خرید کفش پرفکت استپس نموده و نگران قیمت بالای کفش های خارجی نباشند.

خرید کفش پرفکت استپس ورزشی

تولیدی کفش آرمیس کلیه استانداردهای لازم در خصوص تولید کفش های راحتی، پیاده روی و اسپرت را رعایت نموده و توانسته اند با بهره گیری از متریال با کیفیت بتوانند موفق به اتولید انواع کفش کفش پرفکت استپس زنانه و مردانه گردند. بنابراین افرادی که به دنبال خرید کفش راحت ، با کیفیت و در عین حال ارزان هستند می توانند محصولات پرفکت استپس را انتخاب نمایند.

امروزه امکان خرید  کفش پرفکت استپس زنانه در مدل های شیک و جوان پسند فراهم می باشد و بانوان گرامی می توانند جهت انجام فعالیت های روزمره و همچنین سر کار و هر محیط دیگری از محصولات این برند شناخته شده بهره مند گردند. در این صورت با آسودگی خاطر می توانید مناسب ترین کفش پرفکت استپس را متناسب با سایزتان خریداری نمائید.

قیمت پرفکت استپس بر اساس کیفیت و مدل آن تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با سلیقه شخصی ، پرفکت استپس خریداری نمائید. در صورت تمایل به خرید کفش پرفکت استپس می توانید از طریق تولیدی کفش آرمیس اقدام نمائید.

   تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰9-۰۲۱     09120620474 موبایل و واتساپ

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 417
نمایش همه
علاقه مندی ها ()