تا کنون به این موضوع مهم فکر کرده اید که اتوبار چه وظایفی دارد؟ ما قصد داریم در این مقاله به این موضوع مهم بپردازیم و سطح فعالیتی که چنین مراکزی انجام می دهند، اشاره نمائیم. مراکز اتوبار و باربری در حوزۀ حمل و جا به جایی وسایل در سطح شهر و یا به خارج از شهر دارند. البته امروزه برخی از مراکز  اتوبار توانسته اند سقف تعهدات و وظایف خود را نسبت به گذشته بهبود و توسعه ببخشند. عمدتاً چنین مراکزی تلاش نموده اند با افزودن اصول مهمی که در کشورهای دیگر به مشتریان خود ارائه می دهند، بتوانند سطح خدماتی که ارائه می دهند را افزایش داده و بدین ترتیب بیش از پیش رضایت مندی همشهریان محترم را جلب نمایند. اتوبار آزادی از جمله مراکز معتبر و با سابقه ای است که در زمینۀ باربری و حمل اسباب و اثاثیه منزل فعالیت دارد.

باسابقه ترین اتوبار در غرب تهران

اتو به معنای اتومبیل و بار می باشد که صنعت حمل و نقل بر اساس آن راه اندازی شده است. اتوبار به عنوان مراکزی معتبر و متخصص در زمینۀ خدمات حمل و اسباب کشی اثاثیه منزل و محیط های کاری فعالیت می کنند. به طور کلی در تعریف اتوبار می توان به لغت باربری نیز اشاره نمود که تکمیل کنندۀ این نوع سرویس می باشد. بدین ترتیب با آسودگی خاطر می توانید از خدمات حرفه ای مراکز اتوبار در سطح شهر بهره گیرید. عمدتاً خدمات اتوبار و  باربری در دسته بندی های دورن شهری، بین شهری و بین المللی انجام می پذیرد.

مجموعه های اتوبار به شما کمک می کنند، که بتوانید در مدت زمان کوتاهی فرآیند حمل و اسباب کشی منزل خود را توسط افراد خبره و توانمند انجام دهید. بدون شک جا به جایی وسایل سنگین نیاز به توان جسمانی قوی دارد که عموم افراد نمی توانند از عهدۀ آن برایند. در همین راستا است که مرکز اتوبار آزادی آمادۀ ارائه بهترین سرویس به شما همشهریان گرامی می باشند.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 381
نمایش همه
علاقه مندی ها ()