تولیدی لباس بچه یکی از اهداف سرمایه گذاری به شمار می رود که برخی از افراد تلاش می کنند از آن بهره گیرند. بدون شک افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، با بررسی های فراوان به این موضوع مهم دست یافته اند که می توانند محیطی مناسب برای راه اندازی تولیدی لباس بچه مهیا سازند. بدون شک کودکان نیز نیازمند به پوشاک دارند و به همین دلیل در صنعت پوشاک شاهد افتتاح مراکز تولیدی لباس بچه گانه در ابعاد و حجم متفاوت هستیم. همانطور که می دانید سالانه بیش از یک و نیم میلیون نوزاد در ایران به دنیا می آیند که نیازمند به پوشاک دارند و قطعاً بخش مهمی از صنعت لباس به تولیدی لباس بچه وابستگی دارد. تولیدی لباس بچه ایران نوین نیز با همین رویکرد و آینده نگری اقدام به تأسیس تولیدی لباس بچه نموده اند.

بهترین مرکز تولیدی لباس بچه گانه

بدون شک اگر در کار خود صادق می باشید و قصد انجام یک کار حرفه ای را دارید، می توانید یک مرکز معتبر در حوزۀ تولیدی لباس بچه گانه راه اندازی نمائید. بدیهی است شروع یک فعالیت به عنوان تولیدی بچه مستلزم رعایت یک سری نکات مهم و اساسی می باشد. به عبارتی افراد بایستی یک سری موارد مهم همچون تدارکات، تأمین یک مکان مناسب، بیمه، موارد تبلیغاتی، تجهیزات اولیه و امور حسابداری و تأمین نیروی انسانی را برنامه ریزی و مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند.

اگر در پی افتتاح یک  تولیدی لباس بچه گانه هستید، می توانید در ابتدا با کارشناسان و متخصصین این امر مشورت نمائید. افرادی که تا کنون توانسته اند پروژه های تولیدی لباس بچه را متناسب با جنسیت دخترانه و پسرانه در رده های سنی نوزاد تا نوجوان را با موفقیت به پایان برسانند. در اینجا تولیدی لباس بچه ایران نوین نیز در طول فعالیت حرفه ای خود، توانسته اند موفق به تولید و عرضۀ انواع لباس بچه در رده های سنی مختلف گردند.

   تولیدی لباس بچه ایران نوین 

آدرس دفتر فروش . تهران خیابان جمهوری اسلامی نرسیده به چهارراه استانبول کوچه گوهر شاد پلاک ۱۵ طبقه ۳ واحد ۲
تولید و پخش پوشاک ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 364
نمایش همه
علاقه مندی ها ()