تأمین تجهیزات ایمنی برای کارفرمایان ضرورت دارد و خرید  دستکش کار به عنوان یکی از اقلام اصلی در این دسته بندی به شمار می رود. در این مقاله به معرفی انواع دستکش کار و اهمیت کاربرد آنها می پردازیم. دست اولین عضوی است که در معرض آسیب قرار گرفته می شود. به همین دلیل بیشترین صدمات و معلولیت ها را به خود اختصاص می دهد. بر اساس آمارهای منتشر شده، بیش از 70 درصد افرادی که در اثر آسیب هایی که حین فعالیت های کاری به مراکز درمانی مراجعه نموده اند مرتبط به افرادی است که دارای دستکش کار نیستند. فروشگاه رادین ایمن یکی از مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات ایمنی است که توانسته اند انواع دستکش کار را با برندهای معتبر به بازار عرضه نمایند.

معرفی انواع دستکش کار و ویژگی آنها

به طور کلی برای هر صنعت و شغلی، خرید کفش کار و دستکش کار مخصوص ضرورت دارد و قطعاً کارفرمایان موظف به تأمین ایمنی کارگران و کارمندان مجموعۀ خود هستند. فروش دستکش کار در مدل های متفاوت انجام می گیرد چون تولید کنندگان با در نظر گرفتن شرایط محیطی در مشاغل مختلف که عوامل متفاوتی منجر به تهدید سلامت افراد می گردد، اقدام به تولید انواع دستکش کار می نمایند.

برخلاف تصور برخی از افراد، انتخاب و خرید دستکش کار راحت است ولی می بایست یک سری نکات مهم را در نظر بگیرید. به عبارتی راحت بودن دست و سایز مناسب از موارد مهمی به شمار می روند که هنگام خرید دستکش کار بایستی از سوی افراد در نظر گرفته شوند. دستکش لاتکس، دستکش کار نیتریل، دستکش ایمنی نئوپرن، دستکش pvc، دستکش چرمی، دستکش برزنتی، دستکش بوتیل، دستکش ویتون و ... برخی از انواع دستکش کار به شمار می روند که می توانید با برندهای معتبر و شناخته شده از طریق فروشگاه اینترنتی رادین ایمن با قیمت مناسب خریداری نمائید.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 389
نمایش همه
علاقه مندی ها ()