دستگاه کنترل پارس سگ با عنوان دستگاه اولتراسونیک و ماوراء صدا نیز شناخته می شود. با توجه به گسترش فروش دستگاه کنترل پارس سگ، این مقاله را به معرفی این دستگاه اختصاص داده ایم. عملکرد دستگاه کنترل پارس سگ به نحوی است که مجهز به میکروفن بوده و به محض پارس کردن سگ، قابلیت تشخیص صدای آن را دارد و سپس امواج ماوراء صوتی بی ضرری را منتشر نموده و بدین ترتیب انتشار صدای سگ را متوقف می کند. مجموعه طبیعت نو به عنوان یکی از مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات طبیعت گردی، توانسته در لیست محصولات خود، انواع دستگاه کنترل پارس سگ را به فروش برسانند.

خرید دستگاه کنترل پارس سگ

با توجه به اینکه افراد در برخی از مواقع با پارس بی موقوع سگ های خود و یا همسایه رو به رو می شوند، در اختیار داشتن دستگاه کنترل پارس سگ می تواند بهترین راهکار به شمار رود. در واقع استفاده از دستگاه کنترل پارس سگ، صدای بلند و ناخوشایند آنها را متوقف نمائید. لازم به ذکر است که این اصوات، به هیچ عنوان به گوش انسان ها صدمه نمی رساند چون در آستانۀ شنوایی انسان نیست.

با انتشار امواج از طریق دستگاه کنترل پارس سگ، سگ به سرعت می تواند رابطۀ امواج منتشر شده را شناسایی نموده و دیگر از سر و صدا کردن جلوگیری می کند. بایستی به این موضوع مهم توجه داشته باشید که امواج منتشر شده دارای خاصیت امواج الکترومغناطیسی مضر نیستند و تنها به منظور اختلال در فرآیند پارس کردن سگ کاربرد دارد.

برخی از دستگاه های کنترل پارس سگ قابلیت استفاده در فضا های باز را دارند که البته برخی از مدل ها نیز متناسب با محیط های بسته و یا هر دو محیط طراحی شده اند . در نتیجه هنگام  خرید دستگاه ضد پارس سگ می توانید در ابتدا با کارشناسان فروش مجموعه طبیعت نو مشورت نموده و سپس خرید خود را نهایی نمائید.

مجموعۀ طبیعت نو 

آدرس: تهران، چهارراه استانبول، روبروی پلاسکو سابق، مجتمع تجاری پروانه، طبقه اول، انتهای پاساژ، پلاک 324

تلفن: 33945836-021

09125491251

ساعت پاسخگویی : شنبه تا پنجشنبه ساعت 12 الی 20

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 348
نمایش همه
علاقه مندی ها ()