جهت آشنایی با تجهیزات ایمنی می توانید همراه ما باشید و اطلاعات جامعی را در این خصوص دریافت نمائید. همانطور که می دانید در محیط های صنعتی و گارگاه ها خطرات متعددی وجود دارد که می بایست جهت ممانعت از وقوع اتفاقات ناخوشایند، نسبت به تهیۀ تجهیزات ایمنی برای پرسنل هر چه سریع تر اقداماتی انجام دهند. آمارها نشان داده که خسارت های فراوانی ناشی از بی احتیاطی افراد، توانسته خسارت های سنگین مالی و جانی را بوجود آورد. بنابراین خرید تجهیزات ایمنی و رعایت چنین نکاتی در محیط های پر خطر یک اقدام ضروری محسوب می گردد. فروشگاه رادین ایمن به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ فروش وسایل و تجهیزات ایمنی فعالیت می کنند و توانسته اند محصولاتی با کیفیت در دسترس مصرف کنندگان و کارفرمایان محترم قرار دهند.

خرید تجهیزات ایمنی متناسب با مشاغل مختلف

امروزه کارگاه ها و محیط های صنعتی می توانند پس از تشخیص و شناسایی خطرات، ابتدایی ترین کار را در خصوص انتخاب و خرید تجهیزات ایمنی انجام دهند. به عبارتی خطراتی که ممکن است همان لحظه باعث آسیب دیدگی فرد گردد و یا خطرات در گذر زمان موجب به تهدید سلامت افراد شود. بنابراین کارفرمایان و مدیران مجموعه های صنعتی، می بایست پیش از وقوع هر اتفاق ناگوار نسبت به خرید تجهیزات ایمنی اقدامات لازم انجام دهند.

خطراتی که خطرات ایمنی و یا سلامت و بهداشت افراد را تهدید می کند، موارد مهمی به شمار می روند که باعث می گردد تا افراد نسبت به خرید تجهیزات ایمنی و تجهیز نمودن مجموعۀ خود اقدامات اساسی انجام دهند. برخی از خطرات را می توان پس از تجزیه و تحلیل آنها، حذف نمود و یا مهار کرد ولی بسیاری از وقایع و خطرات قابل کنترل نیستند و تنها با تجهیز نمودن خود به وسایل و تجهیزات ایمنی، می توانید ایمن نگه دارید. جهت بررسی محصولات و خرید کفش کار و سایر تجهیزات ایمنی می توانید به سایت فروشگاه رادین ایمن مراجعه نموده و سفارش نهایی خود را ثبت نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 360
نمایش همه
علاقه مندی ها ()