آموزش مهمترین بخش از زندگی انسان را تشکیل می دهد چون همواره انسان در حال آموزش دیده می باشد. در نتیجه با گذشت زمان توانسته اند روش های آموزش را برای خود توسعه دهند. در نتیجۀ این تمهیدات شاهد ارائه خدمات  آموزش مجازی  می باشیم که دارای یک سری مزایا و معایب هستند که در این پست قصد داریم به این موضوع بپردازیم. آموزش مجازی همانطور که از عنوان آن مشخص است، بر بستر اینترنت می باشد. از همان ابتدا که شاهد گسترش و تقویت اینترنت در ایران بودیم، مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها فعالیت خود را بر پایۀ این گونه خدمات آغاز نمود. بدین ترتیب توانستند جزء اولین مدارسی باشد که در حوزۀ خدمات آموزش مجازی فعالیت کنند.

معتبرترین مرکز ارائه دهنده خدمات آموزش مجازی

بدین ترتیب چنین مجموعه هایی توانسته اند با فراهم نمودن این بستر و بهره مندی از تجهیزات دیجیتالی، در کنار اساتید مجرب شرایط را برای ارائه خدمات آموزش مجازی فراهم نمایند. از مزایای عمدۀ آموزش مجازی می توان به در دسترس بودن خدمات آموزشی بدون محدودیت زمانی و مکانی اشاره نمود. البته یک برنامه ریزی اساسی در خصوص آموزش و برگزاری کلاس ها تعیین می گردد که توسط نرم افزار مخصوص با استفاده از دستگاه های دیجیتالی منجمله موبایل، لپ تاپ، تبلت و کامپیوتر در دسترس دانش آموزان قرار گرفته می شود.

بدین ترتیب دانش آموزانی که متأسفانه به هر دلیلی نمی توانند در مدارس حضور داشته باشند، می توانند با ثبت نام در مدارس آموزش از راه دور ، از خدمات آموزش مجازی بهره مند گردند. قطعاً روش مناسبی برای جلوگیری از ترک تحصیل محسوب می گردد و به همین دلیل با گسترش فضای اینترنت در سطح کشور، شاهد توسعۀ دانش در میان خانواده ها می باشیم و مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها نیز در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته اند گام های مؤثر و رو به رشد در این حوزه بردارند.

  مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 470
نمایش همه
علاقه مندی ها ()