پخش عمده لوازم جانبی موبایل بخش مهمی از بازار را به خود اختصاص می دهد چون تمام افراد مجهز به گوشی های هوشمند هستند که نیازمند به تجهیزات جانبی می باشند. بدین وسیله مراکز متعددی در حوزۀ فروش لوازم جانبی فعالیت دارند و متناسب با نیاز مشتریان، با برندهای معتبر انواع تجهیزات و لوازم جانبی موبایل را عرضه می نمایند. لازم به ذکر است که تنها برخی از مجموعه ها به عنوان مراکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل فعالیت می کنند. بدین ترتیب فروشندگان کوچک در منطقه های مختلف در صدد برای فروش تجهیزات جانبی موبایل هستند، می توانند به طور مستقیم از طریق بازرگانی 414، اقدام به خرید عمده لوازم جانبی موبایل نمایند.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل اورجینال

در ادامۀ پست تلاش می کنیم شما را با دسته بندی های اصلی تجهیزات جانبی موبایل آشنا نمائیم. هولدر، قاب، باطری، گلس صفحه تاچ موبایل، کاور، هندزفری، هدفون و ... برخی از دسته بندی های اصلی وسایل جانبی موبایل به شمار می روند. فروش عمده لوازم جانبی موبایل را می توان با برندهای متنوع در سطح بازار مشاهده نمود. در نتیجه افرادی که به دنبال خرید لوازم و تجهیزات جانبی موبایل هستند بایستی به مراکز معتبر مراجعه نموده تا بدین ترتیب بتوانند لوازم جانبی اورجینال و با کیفیتی را خریداری نمایند.

امروزه شاهد فعالیت مراکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل با برند باسئوس هستیم که محصولات با کیفیتی را دسته بندی های اصلی تولید و به بازار عرضه نموده اند. بدین ترتیب برخی از افراد در حوزۀ واردات و پخش عمده لوازم جانبی موبایل بیسوس فعالیت می کنند و تجهیزات اورجینال و اصل را در دسترس خرید مشتریان قرار می دهند. فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414 به عنوان یکی از نمایندگی های معتبر در تهران، امکان  خرید عمده لوازم جانبی موبایل را با برند بیسوس به صورت اورجینال فراهم نموده اند.

 فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414 

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                                 تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

           02166762740     09125005285          

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 313
نمایش همه
علاقه مندی ها ()