تا کنون مقالات متعددی در خصوص مفهوم طرح توجیهی جمع آوری نموده ایم و به نوعی میزان اهمیت نوشتار این مطالب را برای شما مخاطبان عزیز تشریح نموده ایم. از این رو در ادامۀ این پست تلاش داریم به طور مختصر و مفید به نکات کلیدی در نوشتار طرح توجیهی بپردازیم تا توانسته باشیم به برخی از پرسش های رایج و متداول شما، پاسخ دهیم. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا از فعالان با سابقه در زمینۀ مشاورۀ کسب و کار به شمار می روند که توانسته اند با بهره گیری از مهندسین مجرب، بهترین خدمات را به سرمایه گذاران ارائه دهند.

اجرای طرح توجیهی تخصصی

قسمت ابتدایی نگارش طرح توجیهی به معرفی پروژه و نوع سرمایه گذاری اختصاص داده می شود. بخش های بعدی نیز، به جوانب مختلف اجرای پروژه اختصاص می دهند. در واقع تجزیه و تحلیل وضعیت بازار، انتخاب مکان مناسب، چگونگی تأمین وسایل و تدارکات مورد نیاز برای اجرای پروژه تنها برخی از موارد مهم و اساسی هستند که مباحث دیگر طرح توجیهی بر اساس آنها نگارش می شوند.

در نوشتار طرح توجیهی، به بررسی محصولات و نوع خدمات از سوی بازار در نظر گرفته می شود. نکتۀ طلایی که در این حوزه وجود دارد، معرفی دقیق محصول و خدمات ارائه شده می باشد که به صورت دقیق، منطبق بر قوانین و جواز تأسیس و پروانه بهره برداری آن مجموعه صورت می پذیرد. لازم به ذکر است که جوانب مختلف اجرای پروژه در گزارش طرح توجیهی جمع آوری می شوند.

در بخش های دیگری از گزارشات طرح توجیهی، مطالعات امکان سنجی مورد بررسی قرار گرفته می شود. در واقع شیوه و مراحل تولید یک محصول و یا نحوۀ ارائه نوع خدمات به مشتریان با جزئیات بررسی می گردد. جهت مشاوره و تهیۀ طرح توجیهی تخصصی مانند طرح توجیهی روغن کشی از دانه های روغنی می توانید از خدمات حرفه ای گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا بهره مند گردید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 312
نمایش همه
علاقه مندی ها ()