تجهیزات ایمنی از جمله لوازمی است که به منظور حفظ سلامتی و جان افراد حین کارهای سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در واقع خرید تجهیزات ایمنی می تواند باعث افزایش بهره وری افراد گردد و با آسودگی خاطر بتوانند فعالیت کاری خود را در هر حوزه ای انجام دهند. در ادامۀ مقاله به معرفی انواع  تجهیزات ایمنی که در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند، خواهیم پرداخت. فروشگاه رادین ایمن از جمله مراکز معتبر در عرصۀ فروش تجهیزات و لوازم ایمنی در حال فعالیت است و همواره به اقتضای نیاز بازار، محصولاتی با کیفیت در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار می دهند.

خرید انواع تجهیزات ایمنی با کیفیت مرغوب

اگر در پی خرید تجهیزات ایمنی مانند خرید دستکش کار  هستید، بایستی اطلاعات جامع نسبت به نوع خطرات احتمالی که حین کار برای شما و کارگرانتان می افتد، بهترین وسایل را خریداری نمائید. خطر برق گرفتگی، سوختگی، یخ زدگی، بریدگی و قطعی عضو، فرو رفتن اشیاء نوک تیز، لغزیدن بر روی مواد و ... برخی از خطراتی هستند که هنگام کارهای فیزیکی افراد با آنها رو به رو می شوند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد به کارگیری انواع تجهیزات ایمنی مرغوب، با متریال درجه یک هستیم و بدین ترتیب شما با آسودگی خاطر می توانید مناسب ترین تجهیزات ایمنی را خریداری نمائید. دستکش کار، کفش ایمنی، کلاه ایمنی، عینک و شیلد محافظ، لباس کار و ... برخی از دسته بندی های اصلی تجهیزات ایمنی به شمار می روند. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید بهترین تجهیزات ایمنی را برای حفظ سلامت کارگران خریداری نمائید.جهت مشاهدۀ محصولات متنوع، می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نموده و از میان محصولات موجود در فروشگاه، مناسب ترین تجهیزات ایمنی را متناسب با مشاغل مختلف با نازل ترین قیمت و برندهای معتبر و با کیفیت خریداری نمائید. 

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 284
نمایش همه
علاقه مندی ها ()