صنعت تولیدی کفش چندین دهه است که در ایران رونق یافته و شاهد تولید انواع کفش اسپرت و راحتی با کیفیت بالا می باشیم. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، صنعت تولیدی کفش در ایران دچار تحول قرار گرفته و در نتیجۀ این اتفاق، محصولاتی با کیفیت و متنوع تولید و روانۀ بازار شده است. پارامترهای متعددی در خصوص راه اندازی تولیدی کفش وجود دارد که بایستی از سوی سرمایه گذار در نظر گرفته شوند.  تولیدی کفش آرمیس به عنوان یکی از مجریان موفق در حوزۀ تولید و عرضۀ کفش راحتی و روزانۀ طبی فعالیت می کنند، که توانسته اند محصولاتی با کیفیت در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

تولیدی انواع کفش راحتی و اسپرت

هم اکنون در سطح کشور شاهد فعالیت تولیدی کفش زنانه، مردانه و بچه گانه می باشیم. در همین راستا، شاهد عرضۀ انواع کفش در طرح و متریال متفاوت هستیم. با توجه به اینکه پا از اعضای مهم بدن و به عنوان قلب عصبی انسان شناخته می شود، بنابراین تولیدکنندگان کفش بایستی نسبت به این موضوع مهم توجه داشته باشند. در واقع رعایت ارگونومی فیزیکی پا هنگام تولید هر نوع کفشی حائز اهمیت است.

در نتیجه یک تولیدی کفش موفق، بایستی با در نظر گرفتن این موضوع مهم، محصولات متنوع خود را تولید و روانۀ بازار نمایند. هم اکنون به سهولت می توانید انواع کفش پیاده روی و اسپرت زنانه و مردانه را در طرح های شیک و جوان پسند خریداری نمائید. گسترش فعالیت تولیدی کفش بر اساس سطح کیفیت محصولات تولیدی آن مجموعه صورت می پذیرد.

بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که متقاضی راه اندازی تولیدی کفش زنانه و مردانه در سطح کشور می باشید، کسب اطلاعات جامع در خصوص نحوۀ تولید و عرضۀ آنها در بازار، ضرورت دارد. تولیدی کفش آرمیس در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته اند موفق به تولید انواع کفش  پرفکت استپس  زنانه و مردانه گردند و امکان سفارش آنلاین محصولات خود را برای مشتریان فراهم نموده اند.

 تولیدی کفش آرمیس

آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰9-۰۲۱     09120620474 موبایل و واتساپ

آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 340
نمایش همه
علاقه مندی ها ()