سی بی سی تی دندان یکی از روش های رایج برای تصویربرداری دندان به شمار می رود، بدین ترتیب متناسب با نیاز دندانپزشک می توانید از نتایج رادیوگرافی  سی بی سی تی دندان   بهره مند گردید. پایۀ اصلی علم تصویربرداری دندان و دهان را تجهیزات اشعۀ ایکس تشکیل می دهد ولی با گذشت زمان توانسته اند با ارتقاء تجهیزات عکس برداری دندان، موفق به ارائه خدمات رادیوگرافی CBCT با روش اشعۀ مخروطی که امکان تصویربرداری عمیق را فراهم می آورد. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل جزء اولین مراکزی است که توانست مجموعۀ خود را به تجهیزات پیشرفته در حوزۀ تصویربرداری دندان مجهز نمایند.

سی بی سی تی دندان بهترین روش تصویربرداری سه بعدی

تصویربرداری سی بی سی تی دندان نوعی از شیوه های اصلی در صنعت رادیولوژی دندان به شمار می رود که امروزه دندانپزشکان از نتایج این شیوۀ رادیوگرافی در راستای تشخیص دقیق مشکلات دندان و دهان استفاده می نمایند. بدین ترتیب، شرایط برای درمان مشکلات بوجود آمده تسهیل می یابد و در مدت زمان کوتاهی می توان کار فرد را راه انداخت.

اجرای سی بی سی تی دندان بر اساس تشخیص دندانپزشک و به منظور راحتی و کمک کردن به تشخیص و همچنین طرح درمان دقیق انجام می پذیرد که هر کدام از آنها را در ادامۀ مقاله معرفی می نمائیم. در واقع انجام CBCT دندان در روند درمان ایمپلنت های دندانی، جراحی دهان فک و صورت، پاتولوژی های دهان فک و صورت، ارتودنسی و مفصل گیجگاهی فک برای بیمار تجویز می شود. به طور کلی هدف از انجام سی بی سی تی دندان، امکان تصویربرداری سه بعدی از بافت نرم و سخت دندان، لثه و فک می باشد.

در صورت رزرو نوبت برای انجام  رادیولوژی دندان  و سی بی سی تی دندان و اطلاع از هزینۀ آن می توانید با قسمت پذیرش مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

  مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک دو، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 310
نمایش همه
علاقه مندی ها ()