کفش نگهبان از جمله پرفروش ترین کفش های ایمنی است که کارفرمایان متناسب با نوع فعالیتی که کارگران و پرسنل آنها انجام می دهند، می توانند آن را خریداری نمایند. تأمین امنیت سلامت پا در کنار دست، برای عموم افراد حائز اهمیت است. سقوط اجسام سنگین، لغزش، سوختگی، مواد شیمیایی، برق گرفتگی و ... برخی از خطرات رایجی هستند که در مشاغل مختلف می توانید آنها را ملاحظه نمائید. در همین راستا خرید کفش نگهبان با متریال درجه یک برای بسیاری از کسب و کارها ضرورت دارد. فروشگاه رادین ایمن از جمله مراکز توزیع کنندۀ تجهیزات و لوازم ایمنی در تهران فعالیت می کند و بدین ترتیب با در نظر گرفتن تمام جوانب کار، توانسته اند در لیست محصولات فروشگاه، انواع کفش ایمنی نگهبان را عرضه نمایند.

نکات خرید کفش نگهبان

اگر در پی خرید کفش نگهبان هستید، توصیه می کنیم با در نظر گرفتن مسائل بهداشتی و ارگونومیکی پا، مناسب ترین آن را خریداری نمائید. با توجه به اینکه پا به عنوان قلب عصبی انسان شناخته می شود، نوع کفشی که تهیه می کنید، بر روی سلامت فرد تأثیرگذار می باشد. در نتیجه زمان تأمین کفش نگهبان می توانید متناسب با نوع صدمات احتمالی، کفش کار مناسبی را خریداری نمائید.

از دیگر ویژگی های مهمی که کفش نگهبان استاندارد از آن برخوردار است، استحکام بالای آنها در برابر ضربات شدید می باشد. کفش نگهبان با سرپنچه فولادی از پرفروش ترین کفش های کار موجود در بازار محسوب می گردد چون از انگشتان پا در برابر ضربه محافظت می کند.

قیمت خرید کفش کار نگهبان بر مبنای جنس و مدل آن تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با نوع و شدت خطرات و صدماتی که سلامت شما را تهدید می کند، مناسب ترین کفش نگهبان را از طریق فروشگاه رادین ایمن خریداری نمائید.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 337
نمایش همه
علاقه مندی ها ()