زغال لیمو سکه ای یکی از انواع ذغال موجود در بازار است که دارای طرفداران زیادی می باشد. به دلیل ویژگی های خاصی که این نوع زغال نسبت به دیگر انواع زغال های موجود در بازار دارد، بسیار پرفروش می باشد. از محصولات دخانی که در ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار است، می توان به  زغال لیمو سکه ای اشاره نمود. در واقع علت اصلی استقبال از فروش زغال لیمو سکه ای، استفادۀ آسان و همچنین زود شعله ور شدن این محصول نسبت به مدل های قدیمی آن می باشد. مجموعۀ سالار سوز جنوب در لیست محصولات خود، توانسته اند موفق به عرضۀ زغال لیمو سکه ای با چوب های مختلف گردند.

خرید زغال لیمو سکه ای با دوام

لازم به ذکر است که زغال لیمو سکه ای محصولی است که حس خوبی را برای فرد ایجاد نمی کند و جمع های دوستانه ای را می توانند با استفاده از زغال مناسب دلچسب نمایند. با در نظر گرفتن تمام مسائل به سهولت می توانید با تهیۀ زغال با کیفیت، حرارت مورد نیاز خود را برای مصارف دخانیات تأمین نمائید. این نوع زغال از چوب با کیفیت تولید می شود و به همین دلیل از محصولات پرفروش به شمار می رود.

هم اکنون متناسب با میزان مصارفی که دارید، می توانید اقدام به خرید زغال لیمو سکه ای نمائید. نکات متعددی در خصوص انتخاب زغال وجود دارد که بایستی به داشتن کیفیت بالای آن اشاره نمود. متناسب با حجم مصرفی که می توانید داشته باشید، به راحتی در مصرف زغال لیمو سکه ای صرفه جویی اقتصادی خواهید داشت. از ویژگی های شاخص زغال لیمو سکه ای درجه یک می توان به تولید حرارت یکنواخت و تولید حداقل خاکستر اشاره نمود. از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب به سهولت می توانید متناسب با حجم مورد نیازتان، اقدام به  خرید زغال لیمو سفره خانه ای با قیمت ارزان نمائید.

     سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 359
نمایش همه
علاقه مندی ها ()