بورس فروش لوازم آزمایشگاهی، محل مناسبی برای تأمین کلیۀ تجهیزات مورد نیاز در  مرکز فروش لوازم آزمایشگاهی است. به طور کلی محیط های آزمایشگاهی که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند نیازمند به تأمین حجم قابل توجهی ظروف، دستگاه و تجهیزات هستند که بایستی با اطمینان از اصل بودن آنها، خریداری نمود. هنگام کار در محیط آزمایشگاه شیمی نیاز به لوازمی است که می توان با مراجعه به مرکز فروش لوازم آزمایشگاهی، با آسودگی خاطر آنها را تأمین نمود. بدون شک فاکتورهای متعددی در انتخاب و خرید تجهیزات آزمایشگاهی وجود دارد که عموم افراد با رعایت نمودن آنها می توانند محصولاتی با کیفیت تأمین نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند. جهت کسب اطلاعات تخصصی در حوزۀ مشخصات فنی محصولات، می توانید با کارشناسان متخصص فروشگاه آزمایشگاهی علمینو مشورت نمائید.

امروزه شاهد گسترش فعالیت مرکز فروش لوازم آزمایشگاهی در سطح کشور هستیم. چرا که همواره بر تعداد محصولات برندهای مختلف در این حوزه افزوده می شود. اقلام متفاوتی در محیط های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شوند که بایستی آنها را تأمین نمود چون لازمۀ اجرای آزمایشات تخصصی هستند. اگر به عنوان یکی از مؤسسین مراکز آزمایشگاه تشخیص طبی فعالیت دارید، از طریق مرکز فروش لوازم آزمایشگای که قادر به ارائه خدمات به صورت اینترنتی هستند، فرصت مناسبی را در اختیار شما قرار می دهند که بتوانید کلیۀ تجهیزات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب خریداری نمائید. فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی از طریق سایت انجام می گیرد.

اگر در صدد برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی هستید، بایستی اطلاعات جامعی در خصوص مشخصات فنی آنها کسب نمائید. قیمت لوازم آزمایشگاهی بر اساس برند و مدل تعیین می گردد و به دلیل وارداتی بودن اکثر آنها، با قیمت های متغیر می توان خریداری نمود. در نتیجه از طریق فروشگاه آزمایشگاهی علمینو به صورت حرفه ای می توانید اقدام به خرید انواع تجهیزات آزمایشگاهی نمائید.

 

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 344
نمایش همه
علاقه مندی ها ()