دوربین تفنگ یکی از لوازم و مهم و ضروری برای سلاح های شکاری و همچنین تفنگ های بادی محسوب می شود. بدون شک همانطور که می دانید تیراندازی بدون استفاده دوربین کار مشکل و به نوعی غیر ممکن است چون نسبت به هدف و همان شکار دید نزدیک ندارید و قطعاً نیاز به کسب مهارت و تخصص بسیار خواهید داشت. از این رو خرید دوربین تفنگ یکی از مهمترین اقداماتی است که شما هنگام خرید تفنگ شکاری باید نسبت بدان توجه داشته باشید. مجموعه طبیعت نو در لیست محصولات خود توانسته اند موفق به عرضۀ انواع دوربین تفنگ با قابلیت های پیشرفته تر گردند که در ادامۀ مقاله بیشتر به معرفی آنها می پردازیم.

خرید بهترین دوربین تفنگ

تیراندازی با دوربین تفنگ نیاز به قلق گیری خاصی ندارد ولی نیاز به تمرکز دارد. به عبارتی تنها کافی است که علامتی را که داخل دوربین تفنگ مشاهده می کند را بر روی سوژۀ مورد نظر قرار دهید و سپس اقدام به شلیک نمائید. اگر دوربین اسلحه را به درستی تنظیم نموده باشید، بایستی گلوله به راحتی، به هدف اصابت کند. مقصود از خرید دوربین تفنگ، ایجاد موقعیت خوب برای هدف کردن فاصله های دور است که به راحتی نمی توان با چشم مشاهده نمود.

لیکن با خرید دوربین تفنگ با بزرگنمایی بالا به شما کمک می کند که دید وسیع تر نسبت به آن هدف داشته باشید. امروزه شاهد پیشرفت تکنولوژی در صنعت تولید دوربین تفنگ هستیم که توانسته اند بر پیشرفت تکنولوژی آن افزوده و سطح بزرگنمایی آن را دو چندان نمایند. از جمله برندهای معروف تفنگ دوربین می توان به دوربین تفنگ بوریس، ورتکس وایپر، کونوس پرو، دیسکاوری، لئوپولد، نایت فورس، مئوپتا و ... اشاره نمود که شامل تنوع مدل هستند که دارای قابلیت های منحصر به فرد نسبت به دیگری می باشند که می توانید از طریق مجموعه طبیعت نو با قیمت ارزان و گران خریداری نمائید. برای خرید ساچمه تفنگ بادی به سایت مراجعه کنید.

 

 مجموعۀ طبیعت نو 

آدرس: تهران، چهارراه استانبول، روبروی پلاسکو سابق، مجتمع تجاری پروانه، طبقه اول، انتهای پاساژ، پلاک 324

تلفن: 33942210-021

09125491251

ساعت پاسخگویی : شنبه تا پنجشنبه ساعت 12 الی 20

این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد و تمامی محصولات حسب مورد دارای مدارک قانونی می باشند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 375
نمایش همه
علاقه مندی ها ()