کفش ایمنی در دسته بندی متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود. متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهید، به سهولت می توانید بهترین کفش کار را با ویژگی های استاندارد خریداری نمائید. یک سری نکات مهم و کلیدی در خصوص انتخاب و خرید کفش ایمنی بایستی در نظر گرفته شود که در ادامۀ مقاله تلاش داریم به آنها اشاره نمائیم. فروشگاه رادین ایمن از جمله فروشندگان معتبر و با سابقه در عرصۀ تأمین و توزیع تجهیزات حفاظت شخصی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. بدین ترتیب شما به سهولت می توانید بر اساس نوع فعالیتی که انجام می دهید، مناسب ترین کفش کار را انتخاب و خریداری نمائید.

برخی از انواع کفش ایمنی

کفش ایمنی کارگران، کفش ایمنی مقاوم در برابر حرارت، کفش ایمنی مقاوم در برابر جریان الکتریسیته و ... برخی از انواع کفش ایمنی هستند که متناسب با بعضی از خطرات احتمالی تولید و در دسترس شما قرار گرفته اند. معمولاً تصادفات رانندگی که ناشی از بی احتیاطی و حواس پرتی صورت می پذیرد. با توجه به اینکه استفاده از کفش نامناسب همجون صندل و یا فلیپ فلاپ می تواند بیشتر شرایط را برای تصادف مهیا کند. از این رو رانندگان با خرید کفش ایمنی مناسب، می توانند از اعضای بدن خود محافظت نمایند.

فروش کفش ایمنی از نظر ارتفاع در دسته بندی ساق کوتاه، بلند و سبک صورت می پذیرد. بدین ترتیب کارفرمایان باسیتی با در نظر گرفتن تمام جوانب کار، نسبت به خرید کفش ایمنی، مناسب ترین مدل را انتخاب و خریداری نمایند. ضمن آنکه جنس و متریال به کار رفته در ساخت کفش ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار است. لذا قیمت خرید تجهیزات ایمنی  نیز بر اساس برند، جنس و مدل آن مشخص می گردد که می توانید از طریق فروشگاه رادین ایمن به صورت آنلاین خریداری نمائید.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 386
نمایش همه
علاقه مندی ها ()