حفظ و ایمنی از اعضای مهم بدن برای افرادی که در حال فعالیت های فیزیکی هستند، حائز اهمیت است. دستکش کار به عنوان یکی از پرکاربردترین وسایل در لیست تجهیزات ایمنی به کار برده می شود و اکثر مشاغل متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، اقدام به خرید دستکش کار می نمایند. اگر در صدد برای تأمین وسایل ایمنی هستید، بایستی با در نظر گرفتن نوع خطرات احتمالی که فرد ممکن است در معرض آن قرار گرفته شود، در نهایت مناسب ترین دستکش کار را از طریق فروشگاه رادین ایمن خریداری نمایند.

مهمترین ویژگی دستکش کار استاندارد

از رایج ترین انواع دستکش کار می توان به دستکش کار آتش نشانی، دستکش ایمنی ضد برش، دستکش کار عایق در برابر مواد اسیدی و شیمیایی، دستکش کار عایق برق و ... اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهید، قطعاً شرایط برای خرید دستکش کار با بهترین کیفیت فراهم می باشد.

طراحی، جنس و سایز سه عامل اصلی و اساسی است که هنگام خرید دستکش کار بایستی در نظر داشته باشید. از اجزای اصلی دستکش ایمنی می توان به داشتن رودوزی، آستر، تو دوزی، ساق دستکش و نحوۀ قرارگیری انگشتان اشاره نمود. در نتیحه هنگام خرید دستکش کار، ضرورت دارد که شما بتوانید متناسب با موقعیت های مختلف، از دستان خود در برابر خطرات جدی محافظت نمائید. خرید کفش کار را از طریق سایت انجام دهید.

قیمت دستکش کار با در نظر گرفتن موارد مذکور، تعیین می گردد. بدین ترتیب شما با در نظر گرفتن تمام موارد مذکور بایستی در انتخاب و خرید دستکش ایمنی، توجهات لازم را داشته باشید. چرا که نوع دستکشی که خریداری می نمائید، بر روی ایمن نگه داشتن دستان شما در برابر صدمات جدی تأثیرگذار می باشد. صرف نظر از قیمت دستکش کار، قطعاً جنس دستکش کار بر روی حفظ سلامتی دستان شما مؤثر خواهد بود که می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن، به صورت آنلاین خریداری نمائید.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 386
نمایش همه
علاقه مندی ها ()