تجهیزات ایمنی در راستای حفاظت از اعضای مختلف بدن مورد استفاده قرار گرفته می شوند. همانطور که می دانید هر سال آمار متعددی در خصوص آسیب دیدگی، نقص عضو و یا مرگ و میر در برخی از مشاغل شنیده می شد ولی از زمانی که رعایت نکات ایمنی برای کارفرمایان مدیران لازم و اجباری شد، این اخبار کمتر به گوش می رسد. جهت مشاهده، بررسی و خرید اینترنتی  تجهیزات ایمنی  می توانید به سایت فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید.

خرید بهترین تجهیزات ایمنی

فروش تجهیزات ایمنی شامل اقلام مختلفی است چون متناسب با مشاغل مختلف، اعضای متفاوتی از بدن در معرض آسیب دیدگی قرار گرفته می شود. فروشگاه رادین ایمن به عنوان یکی از مراکز معتبر در عرصۀ فروش تجهیزات ایمنی فعالیت دارند و توانسته اند متناسب با نیاز صاحبان مشاغل، با برندهای متفاوت انواع تجهیزات ایمنی را در دسترس خرید مشتریان قرار دهند.

اگر متقاضی خرید تجهیزات ایمنی مانند خرید دستکش کار هستید، با برندهای معروف می توانید آنها را تهیه نمائید. کفش کار، دستکش ایمنی، کلاه ایمنی، عینک ایمنی، شیلد محافظ و ... مهمترین تجهیزات ایمنی هستند که در مدل و جنس های متفاوت تولید و در دسترس مشتریان قرار گرفته می شوند. همانطور که در مطالب مذکور بدان اشاره نمودیم، تأمین تجهیزات ایمنی مناسب و استاندارد به میزان قابل توجهی از آسیب های حین فعالیت های فیزیکی می کاهد.

بدین ترتیب صاحبان کسب و کارهای مختلف، بر اساس نوع فعالیت و خطرات احتمالی که ممکن است سلامت افراد را تهدید کند، اقدام به خرید تجهیزات ایمنی استاندارد می نمایند. به عنوان مثال تکنسین برقکار نیاز به استفاده از لباس کار مخصوص، دستکش و کفش ایمنی عایق برق و همچنین کلاه ایمنی دارد. این در حالی است که کارگران ساختمانی در لیست تجهیزات ایمنی بایستی کفش ایمنی با پنجه فولادی در اختیار داشته باشند که قابلیت محافظت از پا در برابر سقوط اجسام سنگین را داشته باشد. 

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 309
نمایش همه
علاقه مندی ها ()