پرفکت استپس از جمله برندهای معروف ایرانی است که از کیفیت بالا و طرح های متنوع برخوردار است. به عبارتی کفش پرفکت استپس در مدل کفش های راحتی و روزانه تولید می شوند و افراد مختلف می توانند جهت حفظ و نگهداری پاها در برابر فعالیت روزمره نگهداری نمایند. خرید کفش پرفکت استپس به عنوان کفش طبی و اسپرت صورت می پذیرد. تولیدی کفش آرمیس از جمله مراکزی است که در حوزۀ تولید کفش های پرفکت استپس فعالیت می کند و در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته اند مدل های متنوعی از این کفش را با جنس مرغوب و مدل های استاندارد تولید و روانۀ بازار نمایند.

خرید پرفکت استپس زنانه

در حال حاضر امکان خرید کفش پرفکت استپس زنانه و مردانه در طرح های شیک امروزی برای عموم افراد فراهم می باشد. از ویژگی های مهم کفش پرفکت استپس می توان به راحتی و انعطاف پذیری بالای آن اشاره نمود. به عبارتی شما برای انجام فعالیت های روزمره می توانید از راحتی و طبی بودن کفش های پرفکت استپس بهره مند گردید. نکتۀ مهم و اساسی که در خصوص خرید کفش پرفکت استپس وجود دارد، تنوع محصولات این برند می باشد که می توانید جهت پیاده روی و انجام فعالیت های ورزشی از مزایای این نوع کفش پرفکت استپس استفاده نمائید.

قیمت کفش پرفکت استپس بر اساس متریال و طرح آن تعیین می گردد. بنابراین در سطح بازار می توانید فروش کفش پرفکت استپس را با قیمت متفاوت ملاحظه نمائید. به طور کلی انتخاب یک کفش مناسب و استاندارد به شما کمک می کند که بدون ناراحتی به فعالیت روزمره خود بپردازید. بدیهی است که با انتخاب پرفکت استپس می توانید روز خوبی را برای خود رقم بزنید. تولیدی کفش آرمیس مفتخر است که در کارنامۀ فعالیت حرفه ای خود، توانسته موفق به تولید انواع کفش پرفکت استپس گردد.

تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰9-۰۲۱     09120620474 موبایل و واتساپ

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 370
نمایش همه
علاقه مندی ها ()