با افزایش قیمت سوخت های فسیلی که در اکثر کشورها، ترجیح بر استفاده از مواد سوختنی ارزان همچون زغال می باشد. سال های متوالی است که همچنان شاهد عرضۀ زغال لیمو در اشکال متفاوت هستیم. بدین ترتیب افرادی که مصارف استعمال دخانیات و یا طباخی دارند، می توانند از مزایای  زغال لیمو  بهره گیرند که البته دیگر مصارف گستردۀ زغال ها را می توان در امور صنعتی همچون کوره های ذوب فولاد و امثال آن مشاهده نمود. مجموعۀ سالار سوز جنوب در جهت برآورده نمودن نیاز مشتریان، توانسته اند موفق به عرضۀ انواع زغال لیمو گردند که در ادامۀ مقاله با جزئیات بیشتر بدان می پردازیم.

خرید انواع زغال لیمو مرغوب

مقصود از انواع زغال لیمو، این است که حاصل سوزاندن چوب درختان میوه های مرکب می باشد. توسط تولید کنندگان سنتی و صنعتی، در اشکال متفاوت اقدام به تولید زغال لیمو می نمایند. زغال لیمو سفره خانه ای، زغال لیمو مجلسی، زغال لیمو سکه ای، زغال لیمو کبابی، زغال لیمو حبه ای و ... برخی از انواع زغال لیمو رایج در بازار به شمار می روند که می توانید متناسب با میزان مصرفی که دارید، آن را خریداری نمائید.

زغال ها متناسب با نوع کاربری و بازدهی که می توانند داشته باشند، تولید می گردند. در نتیجه با در نظر گرفتن موارد مذکور، به سهولت متناسب با نوع مصرفی که دارید، می توانید اقدام به خرید زغال لیمو در ابعاد مناسب نمائید. قطعاً قیمت زغال لیمو بر اساس شکل و میزان کیفیت تولید آنها تعیین می گردد.

با این تفاسیر در سطح بازار، شرایط برای خرید زغال لیمو ارزان فراهم می باشد که می توانید سطح کیفیت آن بررسی نموده و در دفعات بعدی، نسبت به سفارش و خرید مجدد آن نوع زغال تصمیم بگیرید. در صورت نیاز به  خرید زغال سکه ای لیمو با کیفیت مرغوب می توانید با مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید.

    سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 359
نمایش همه
علاقه مندی ها ()