آموزش از راه دور بهترین روش برای گسترش علم و فرهنگ در زمینه های مختلف می باشد که بدون محدودیت زمانی و مکانی می توان آن را انجام داد. در واقع هدف از ارائه خدمات آموزش از راه دور در مدارس علاوه بر محیط های دانشگاه، این است که بتوانند شرایط مناسبی را برای برخی از افراد که دسترسی محیط های آموزشی حضوری را ندارند، فراهم آورند. با توجه به اینکه شاهد توسعه و پیشرفت در حوزۀ آموزش از راه دور و یادگیری هستیم، مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها از اولین مراکزی است که در زمینۀ آموزش از راه دور سرمایه گذاری نمود و در طول سال ها فعالیت متوالی توانسته اند کیفیت بالای خدمات آموزش مجازی خود را به متقاضیان اثبات نمایند.

بهترین مدارس آموزش از راه دور

تاریخچۀ فعالیت مراکز آموزش از راه دور نشان می دهد که سالانه افراد زیادی در مقاطع تحصیلی متوسطه، عالی و دکترا در حال استفاده از خدمات آموزشی غیر حضوری هستند. بنابراین بیش از گذشته شاهد راه اندازی مراکز و مدارس آموزش از راه دور هستیم که البته سطح خدماتی که از سوی مجموعه های با سابقه به متقاضیان ارائه داده می شود، با کیفیت تر است.

خدمات آموزش مجازی بدون محدودیت بوده و از اقصی نقاط کشور می توانند جهت ثبت نام در کلاس های آنلاین و غیر حضوری با کارشناسان مجموعه تماس گرفته و اطلاعات مکفی در خصوص شرایط و چگونگی فعالیت های این چنینی کسب نمائید. گسترش فعالیت مدارس آموزش از راه دور، فرصت مناسبی است برای افرادی که با مشکلات جسمانی روبه رو هستند و متأسفانه قادر به حضور فیزیکی در کلاس ها نمی باشند. سال های متوالی است که مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها توانسته در مسیر خدمات آموزش مجازی گام مؤثر برداشته و بهترین خدمات را به علاقه مندان ارائه دهند.

   مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 420
نمایش همه
علاقه مندی ها ()