طرح توجیهی، یک تکنیک برای دست یافتن به نتایج درخشان در اجرای پروژه های مختلف می باشد. همانطور که می دانید پیاده سازی هر پلن نیاز به بررسی های فراوان دارد. به عبارتی فاکتورهای متعددی در احداث کسب و کارهای مختلف مؤثر می باشد که بایستی از سوی سرمایه گذاران در نظر گرفته شوند. قطعاً شیوۀ نگارش  طرح توجیهی بر اساس طرح سرمایه گذاری، توسط مهندسین تعیین می گردد. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا سال های متوالی است که در زمینۀ ارائه خدمات مشاوره در حوزه های کسب و کار نوپا و یا توسعه دهنده فعالیت می کنند.

دستاورد نوشتن طرح های توجیهی  

با در نظر گرفتن موارد مذکور، اهداف اصلی از نگارش و تدوین طرح توجیهی در کسب و کارهای مختلف، این است که سرمایه گذاران بتوانند با مشاهدۀ نتایج تجزیه و تحلیل وضعیت بازار، در نهایت نسبت به آغاز اجرای پروژۀ مورد نظر تصمیم بگیرند. شناخت دقیق داشتن نسبت به مزایای جمع آوری اطلاعات تخصصی در حوزۀ سرمایه گذاری و فعالیت خاصی که در پی انجام آن هستید، می تواند راهنمای مؤثر و اثر بخشی محسوب گردد.

به عبارتی شما به عنوان یک مجری و پیمانکار در اجرای کسب و کارهای جدید و گسترش یک فعالیت، بایستی سطح اطلاعات تخصصی خود را در زمینۀ جوانب مختلف اجرای آن پروژه در نظر بگیرید. تهیۀ تحقیقات و بررسی های میدانی تحت عنوان طرح توجیهی، عاملی مؤثر برای هموارسازی مسیر محسوب می گردد. در نتیجه افراد راحت تر می توانند نسبت به آغاز پروژه و یا ایجاد تغییرات اساسی در بخش های از کار تصمیم بگیرند. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر در حوزۀ نگارش طرح توجیهی استاندارد مانند طرح توجیهی نخ ابریشم قالی می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس گرفته و پس از اطمینان یافتن از نتایج بدست آمده، شرایط را برای آغاز پروژه مهیا سازید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس :

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 359
نمایش همه
علاقه مندی ها ()