اتوبار از جمله مراکزی است که با تأمین نیروی مجرب و همچنین وسایل نقلیۀ باری مناسب توانسته اند شرایط مناسبی را برای ارائه خدمات اتوبار و باربری فراهم آورند. از گذشته تا کنون افرادی که قصد جا به جایی منزل داشتند، با دغدغۀ چگونگی تهیۀ وسیلۀ نقلیۀ باری و یا نحوۀ صحیح بسته بندی و جا به جایی وسایل بزرگ رو به رو می شدند. لیکن در حال حاضر راه اندازی مراکز اتوبار، شرایط مناسبی را برای اکثر افراد فراهم آورده است که بتوانند شرایط بهتری را برای جا به جایی اسباب و اثاثیه منزل بوجود آورند. امروزه از خدمات اتوبار  آزادی، با اطمینان خاطر می توانید بهره مند گردید.

هزینۀ اتوبار در تهران

اگر در پی نقل مکان به خانۀ جدید هستید و فرصت کافی برای جا به جایی وسایل خود را ندارید، می توانید از خدمات مراکز اتوبار بهره مند گردید. چرا که این اینگونه مراکز با فراهم نمودن امکانات اختصاصی همچون وسایلۀ نقلیۀ باری مناسب همچون وانت، نیسان و کامیون با ظرفیت های مختلف، تلاش می کنند متناسب با نیاز مشتریان، بهترین خدمات را ارائه دهند.

البته لازم به ذکر است که هر مرکز اتوبار و باربری متناسب با سیاست مدیریتی خود، امکانات متفاوت در اختیار متقاضیان قرار می دهند. امروزه حتی نیاز نیست نگران بسته بندی و همچنین چیدمان وسایل منزل باشید چون با بهره گیری از نیروی انسانی مجرب که توانایی بسته بندی اصولی لوازم شکستنی و یا بزرگ را دارند، نیاز شما در مدت زمان کوتاهی مرتفع می گردد.

میزان هزینه اتوبار و  باربری بر اساس مدت زمان، نوع وسیلۀ باری، تعداد کارگر و میزان مسافت بر حسب کیلومترشمار تعیین می گردد. البته همانطور که در بخش پیشین بدان اشاره نمودیم در مراکز مختلف، فاکتورهای متفاوتی در نظر گرفته می شود. جهت سفارش اتوبار تخصصی می توانید از خدمات حرفه ای اتوبار آزادی بهره مند گردید که سابقۀ طولانی در این حوزه دارد.

 اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 294
نمایش همه
علاقه مندی ها ()