در گذشته تولید کفش به شیوه های سنتی و دستی صورت می گرفت که البته همچنان شاهد ادامۀ این فعالیت در گوشه و کنار ایران می باشیم. لیکن خیلی از افراد تلاش نمودند با سرمایه گذاری در بخش تولیدی کفش، بتوانند به نوعی نیاز کشور را در این حوزه برآورده نمایند. فاکتورهای متعددی در خصوص راه اندازی تولیدی کفش زنانه و مردانه وجود دارد که سرمایه گذاران پیش از هر اقدامی بدان توجه داشته باشند. تولیدی کفش آرمیس با چند سال سابقۀ فعالیت در صنعت تولید کفش، توانسته اند پس از بررسی وضعیت بازار، موفق به تولید محصولات با کیفیت و متنوع گردند.

پروسه تولیدی کفش طبی راحتی

با گسترش فعالیت مراکز تولیدی کفش در ایران، دیگر کمتر نیاز به واردات کفش های خارجی است. در نتیجه امکان خرید کفش طبی ارزان برای عموم افراد فراهم می شود. لازم به ذکر است که جهت افتتاح تولیدی کفش، بایستی یک سری تجهیزات اختصاصی همچون چرخ، دستگاه های برش و پرس، اجارۀ محل مناسب، طراحی و ایجاد الگوهای اولیه، تأمین مواد اولیه و ... تأمین گردد.

این در حالی است که انتخاب محل مناسب و أخذ مجوزهای لازم در خصوص یک تولیدی کفش ضرورت دارد. بدون شک باید برآوردهای هزینۀ ابتدای کار و تداوم آن نیز از سوی فرد سرمایه گذار در نظر گرفته شود. تولیدی کفش یکی از مشاغلی است که دارای فراز و نشیب های مختلفی می باشد و به همین دلیل تمایز فعالیت مراکز تولیدی کفش را می توان از طریق محصولاتی که تولید می کنند، تعیین نمود.

چند سال متوالی است که شاهد فعالیت مراکز تولیدی کفش در سطح کشور هستیم که توانسته اند روز به روز محصولات متنوع و با کیفیتی را تولید نموده و در اختیار عموم هموطنان قرار دهند. تولیدی کفش آرمیس با سال ها کسب تجربه توانسته اند موفق به تولید انواع کفش زنانه و مردانه گردند.

   تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰9-۰۲۱     09120620474 موبایل و واتساپ

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 295
نمایش همه
علاقه مندی ها ()