معرفی تجهیزات ایمنی، عنوان مقالۀ این هفتۀ ما می باشد که قصد نقد و بررسی آن را داریم. در این پست تلاش داریم تا شما را با انواع تجهیزات ایمنی و مزایای آن آشنا سازیم، تا در صورت لزوم به خرید آنها، بتوانید با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب، آنها را تهیه نمائید. حفظ ایمنی کارگران و پرسنل در محیط های کسب و کار حائز اهمیت می باشد و به همین دلیل خرید تجهیزات ایمنی از سوی کارفرمایان لازم و ضروری می باشد. فروشگاه رادین ایمن از مراکز عرضه کنندۀ لوازم و تجهیزات ایمنی به شمار می روند که توانسته اند متناسب با نیاز کارفرمایان در حوزۀ تأمین تجهیزات ایمنی، محصولاتی با کیفیت در برندهای معتبر ایرانی عرضه نمایند.

خرید تجهیزات ایمنی فردی و کارگاهی

از جمله انواع تجهیزات ایمنی می توان به دستکش کار، کفش کار، کلاه ایمنی، عینک ایمنی، محافظ صورت یا شیلد، لباس کار، ماسک اشاره نمود. متناسب با نوع متریال خطرناک و آسیب رسانی که در محیط های مختلف وجود دارد، شاهد تولید و فروش انواع تجهیزات ایمنی با متریال متفاوت هستیم. به عنوان مثال تجهیزات ایمنی از جنس چرم، وینترفل، پلاستیک، فلز و ... عرضه می شوند که متناسب با موقعیت های مختلف بایستی تجهیزات ایمنی مناسب خریداری نمائید.

در حال حاضر امکان خرید تجهیزات ایمنی فردی و کارگاهی مانند  خرید دستکش کار بر اساس استانداردهای بین المللی وجود دارد. در نتیجه افراد با تهیۀ لوازم و تجهیزات ایمنی مناسب، می توانند سلامت اعضای مختلف بدن خود را حفظ نمایند. همانطور که در گذشته شاهد آن بودیم، بیشتر آمار نقص عضو و مرگ و میر متعلق به حوادث حین کار بود ولی از زمانی که به کارگیری تجهیزات ایمنی در محیط های کاری حتمی شد، از میزان این آمار کاسته شد. فروشگاه رادین ایمن در لیست محصولات خود، انواع تجهیزات ایمنی را در طرح و جنس متفاوت عرضه می نمایند.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 278
نمایش همه
علاقه مندی ها ()