مدرسه آنلاین حاصل توسعه و گسترش اینترنت در سراسر کشور می باشد. در سال های اخیر، شاهد رشد روز افزون تکنولوژی در بخش آموزش و پرورش هستیم که شرایط را برای افزایش مدارس آنلاین در ایران مهیا نموده است. با فراگیر شدن علم و دانش در سطح جهان، جوامع مختلف تلاش می کنند، شرایط مناسبی را برای توسعۀ آموزش در مقاطع مختلف مهیا آورند. بدین ترتیب افتتاح مدرسه آنلاین در ایران، به دانش آموزانی که به دلایل مختلف، قادر به حضور فیزیکی به مدارس نیستند، کمک می کند که بتوانند از خدمات آموزشی بهره مند گردند. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ راه اندازی مدرسه آنلاین در داخل کشور می باشند.

بهترین مدرسه آنلاین و ارائه دهنده آموزش مجازی

لازم به ذکر است که مدرسه آنلاین مشابه یک مدرسه واقعی طراحی و برنامه ریزی شده است. در نتیجه دانش آموزان همانند مدارس عادی بایستی قوانین و ضوابط کلاس های آنلاین را رعایت نمایند. برگزاری امتحانات و ارائه جزوات دروس مختلف در آرشیو برنامۀ مخصوص مدرسه آنلاین افزوده می شود. بدین ترتیب بدون محدودیت زمانی، دانش آموزان دسترسی کامل به کلیۀ جزوات و آموزش های آرشیوی داخل برنامه خواهند داشت.

مدرسه انلاین داراری دوره آموزش از راه دور می باشد که دانش آموزان موظف به حضور در کلاس ها دارند. محدودیت در دریافت خدمات آموزش مجازی کمتر مشاهده می شود. بدین ترتیب والدین می توانند متناسب با مقطع تحصیلی، فرزندان خود را در مدرسه آنلاین ثبت نام نمایند. جهت بهره مندی از چنین خدماتی، تنها نیاز به یک بستر اینترنت، نرم افزار مدرسه آنلاین و یک دستگاه هوشمند همچون موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر و یا تبلت است. بنابراین دریافت خدمات آموزش از راه دور لازمۀ سیستم آموزش امروز می باشد و مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها مفتخر است که جزء اولین مدارس آنلاین در ایران به فعالیت خود ادامه می دهند.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 400
نمایش همه
علاقه مندی ها ()