زغال لیمو قلمی از دیگر محصولات رایج در بازار و مراکز عرضۀ زغال به شمار می رود. همانطور که از عنوان این نوع زغال مشخص است، شکل طراحی و تولید زغال لیمو قلم به صورت استوانه ای و شکل قلمی می باشد. از چوب خشک درختان مرکبات برای تولید زغال لیمو قلمی استفاده می نمایند. متناسب با نوع چوب، هنگام سوزاندن زغال لیمو، بوی مطبوع مرکبات از آنها متساعد می شود. به همین دلیل اکثر افراد خواستار خرید   زغال لیمو قلم برای تأمین زغال مورد نیاز جهت مصارف استعمال دخانیات می باشند. سالار سوز جنوب به عنوان یکی از مراکز معتبر و شناخته شده در حوزۀ فروش زغال به شمار می روند که توانسته اند امکان خرید انواع زغال لیمو را برای مشتریان فراهم آورند.

سفارش اینترنتی زغال لیمو قلم

اگر در پی خرید زغال لیمو قلم درجه یک هستید، بایستی به شکل ظاهری زغال ها توجه داشته باشید. به عبارتی زغال لیمو قلمی با تکه های بدون ترک خوردگی از انسجام بیشتری برخوردار هستند و بدین ترتیب طول عمر بیشتر و دمای یکپارچه ای تولید می کند. با انتخاب زغال با کیفیت، خاکستر کمتر تولید می شود و به همین دلیل گزینۀ مناسبی برای مصارف استعمال دخانیات می باشد. ضمن آنکه از مزایای زغال لیمو قلم برای پختن کباب و طباخی نیز بهره گرفته می شود.

هر چه ابعاد زغال بزرگ تر باشد، قطعاً از دوام بیشتری برخوردار خواهد بود. هم اکنون متناسب با نیازی که دارید، می توانید بهترین  زغال لیمو قلمی را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب از طریق مراکز عرضۀ زغال خریداری نمائید. هم اکنون از طریق مرکز سالار سوز جنوب بدون مراجعۀ حضوری می توانید به صورت اینترنتی اقدام به خرید زغال لیمو قلم با قیمت ارزان تر از بازار نمائید.

   سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 363
نمایش همه
علاقه مندی ها ()