نکات متعددی در خصوص ارائه خدمات مراکز واحد گشت وجود دارد و بدین ترتیب در این مقاله به صورت اختصاصی تلاش بر این داریم که بتوانیم به فاکتورهای مهم و کلیدی در این رابطه بپردازیم. هدف از آغاز و گسترش فعالیت مجموعه های واحد گشت ، ارائه خدمات اجاره اتوبوس دربستی می باشد. همانطور که آگاه هستید، سازمان ها و مؤسسات در برخی از مواقع نیازمند به تأمین سرویس دربستی برای جا به جایی پرسنل خود می باشند. واحد گشت تهران از جمله مجموعه هایی است که در منطقۀ تهران توانسته اند امکان کرایه اتوبوس دربستی بهشت زهرا، سرویس مدارس و کارخانجات را فراهم آورند.

نکات مهم در دریافت خدمات از واحد گشت

چندین دهه است که شاهد گسترش فعالیت مراکز واحد گشت در منطقۀ تهران می باشیم چون بیش از گذشته شاهد افزایش ترافیک در سطح شهر هستیم. بدین ترتیب سازمان ها و عموم افراد جهت تردد گروهی در سطح شهر، بدون دغدغه و با آسودگی خاطر می توانند اقدام به اجاره اتوبوس دربستی نمایند. مجموعه های واحد گشت بهشت زهرا به صورت حرفه ای در حوزۀ کرایه اتوبوس فعالیت می کنند و بدین ترتیب توانسته اند شرایط مناسبی را برای اجاره اتوبوس معمولی و ویژه فراهم آورند.

در اینجا اشارۀ کوتاه به توصیۀ مجموعۀ واحد گشت تهران به مشتریان محترم داریم که از مراکز معتبر و شناخته شده، خدمات مربوطه را دریافت نمائید. در نظر گرفتن مجوزها، میزان تعهد پرسنل، نوع اتوبوس ها و رانندگان مجرب از جمله مواردی هستند که هنگام استفاده از خدمات مرکز واحد گشت بایستی در نظر بگیرید. در حال حاضر از طریق چنین مراکزی می توانید می توانید درخواست اتوبوس دربستی برای سرویس دانش آموزان، سرویس کارمندان اداری، سرویس پرسنل بیمارستان، ایاب و ذهاب مراسم تشریفاتی و بهشت زهرا را داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به نحوۀ رزرو و محاسبۀ هزینۀ اجاره اتوبوس می توانید با واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید.

 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه چهارم

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 369
نمایش همه
علاقه مندی ها ()