پا از اعضای مهم بدن به شمار می رود چون تمامی اعصاب بدن از ناحیۀ کف پا عبور می کند. بنابراین حفظ سلامت پاها بر روی عملکرد افراد تأثیر می گذارد. در همین راستا شاهد تولید و فروش کفش نگهبان در طرح های متنوع می باشیم که می توانید متناسب با حرفه ای که دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید. با توجه به اینکه مدت زمان طولانی پاها درون کفش قرار گرفته می شوند، نوع کفش کار بر روی سلامت کارگران و بازدهی آنها، می تواند اثرات سوء داشته باشد. بنابراین هنگام انتخاب کفش نگهبان بایستی تمام جوانب و فاکتورهای مهم در انتخاب کفش ایمنی استاندارد را در نظر بگیرید. فروشگاه رادین ایمن به منظور پاسخ دهی به نیاز مشتریان توانسته اند موفق به فروش کفش نگهبان در سایزهای متفاوت گردند.

مزایای خرید کفش ایمنی نگهبان

در محیط های صنعتی، عمرانی، معادن، درمانی و غیره بایستی در انتخاب نوع پوشش توجهات و دقت لازم داشته باشید. بنابراین کارفرمایان با توجه به نوع خطراتی که سلامت پاهای اشخاص را تهدید می کند، به سهولت می توانند اقدام به خرید کفش نگهبان عایق برق، کفش نگهبان عایق رطوبت، کفش نگهبان ضد اسید، عایق حرارت ضد برش و غیره نمایند. بدیهی است، با انتخاب درست کفش ایمنی نگهبان، دیگر نیاز نیست نگران صدمات جدی همچون قطعی عضو، یخ زدگی، شکستگی، سوختگی و بریدگی بود.

بدین ترتیب مبتنی بر رعایت نکات ایمنی، بایستی در انتخاب مدل کفش نگهبان توجه و دقت کافی داشته باشید. در زمان خرید کفش ایمنی نگهبان، در نظر گرفتن جنس رویه، جنس زیرۀ کفش، نوع کفی، قابلیت کاهش میزان تعریق پا، عدم لغزش و مقاومت بالای کفش نسبت به جریان الکتریسیته و ... از سوی خریدار ضرورت دارد. بدین ترتیب با در نظر گرفتن نوع خطرات احتمالی، به سهولت قادر به انتخاب و  خرید کفش ایمنی نگهبان استاندارد با قیمت ارزان خواهید بود. جهت کسب اطلاعات تخصصی دیگر می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نموده و در نهایت انتخاب خود را نهایی نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()