زغال لیمو از جمله رایج ترین زغال های موجود در بازار به شمار می رود که می توانید به صورت بسته بندی آن را خریداری نمائید. زغال مصارف گوناگونی همچون پخت و پز، استعمال دخانیات و غیره دارد که می توانید به میزان مصرفی که دارید، آن را خریداری نمائید. فروش  زغال لیمو بیش از سایر زغال های موجود در بازار مورد استقبال قرار گرفته می شود. جهت تولید ذغال لیمو از چوب درختان مرکب همچون لیمو، نارنج و پرتقال استفاده می شود و این مسئله باعث می گردد. مجموعۀ سالار سوز جنوب از جمله فروشندگان مطرح در حوزۀ زغال به شمار می رود که قادر به عرضۀ انواع زغال لیمو می باشند.

آشنایی با انواع زغال لیمو

فروش زغال لیمو در دسته بندی متفاوت منجمله زغال لیمو حبه ای، ذغال لیمو سکه ای، زغال لیمو قلم، ذغال لیمو سفره خانه ای، زغال لیمو مجلسی و زغال لیمو کبابی صورت می پذیرد. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید اقدام به خرید ذغال لیمو جهرم نمائید. محصولات حاصل از زغال لیمو، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و هنگام سوختن، بوی مطبوعی از آنها متساعد می شود.

جهت تأمین انواع زغال با کیفیت و مرغوب می توانید به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نمائید که دارای سابقۀ عرضۀ محصولات با کیفیت باشند. ذغال لیمو سکه ای مرغوب را می توانید متناسب با مصارفی که در محیط سفره خانه و کافی می شود، خریداری نمود. بدون شک متناسب با میزان مصرف شخصی، می توانید اقدام به خرید زغال لیمو کبابی نمائید. همانطور که می دانید، زغال با کیفیت به هیچ عنوان گاز سمی و یا دود تولید نمی کند ولی با این وجود، توصیۀ ما بر این است که زغال ها در محیط های باز همچون پاسیو و حیاط روشن نمائید. جهت سفارش  خرید زغال لیمو سکه ای  و زغال لیمو به صورت کیلویی می توانید با بخش فروش سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید.

    سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 336
نمایش همه
علاقه مندی ها ()