اتوبار به مراکزی اطلاق می شود که بتوانند شرایط مناسبی را برای جا به جایی و نقل مکان شما فراهم آورند. در این ادامۀ مقالۀ این ماه، تلاش داریم تا با جزئیات بیشتر به خدمات مراکز اتوبار و باربری بپردازیم چون خواستار زیاد دارد. از گذشته تا کنون، اسباب کشی و حمل و نقل به عنوان یک دغدغۀ بزرگ برای افراد محسوب می گردد چون تهیۀ وسیلۀ نقلیۀ باری مناسب، بسته بندی، حمل و نقل و چیدمان از جمله موارد مهمی هستند که ذهن افراد اجاره نشین را به خود درگیر می کند. همانطور که می دانید مرکز  اتوبار می تواند از خسارت های اثاث کشی شما بکاهد چون دارای کارگران مجرب و توانمند است که قابلیت جا به جایی اسباب و لوازم خانگی سنگین را به بهترین شکل ممکن دارند.

درخواست خدمات اتوبار و باربری در تهران

تقریباً اکثر افراد در طول زندگی خود، با جا به جایی و اسباب کشی رو به رو شده اند و به نوعی از نزدیک با مشکلات آن آشنا هستند. بدیهی است خدمات اتوبار و باربری می تواند این مسیر را برای شما هموار سازد چون تجهیز به وسایل نقلیۀ باری مناسب همچون کامیون با ظرفیت متفاوت و نیسان می باشند. فرآیند اسباب کشی منزل، باعث ایجاد سردرگمی و دغدغۀ زیاد برای عموم افراد می گردد و به همین دلیل مرکز باربری تلاش می کند تا شما را از چنین هرج و مرجی رهایی دهند.

بسته بندی اصولی لوازم خانگی بزرگ و جا به جایی آنها بدون آسیب و ضرب دیدگی از موارد مهمی هستند که بایستی از سوی افراد مورد توجه قرار گرفته شوند. امروزه با بهره مندی از خدمات اتوبار، به سهولت می توانید در زمانبندی مورد تأیید خود، اسباب کشی منزل خود را انجام دهید. جهت دریافت کلیۀ خدمات باربری شهری می توانید با دفتر اتوبار آزادی تماس حاصل فرمائید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 313
نمایش همه
علاقه مندی ها ()