جهت تأمین انواع دستکش کار می توانید به مراکز فروشی که در عرصۀ فروش تجهیزات ایمنی فعالیت می کنند، مراجعه نمائید. توسط چنین مجموعه هایی که تنوع محصولات بسیار است، متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهید، می توانید بهترین تجهیزات منجمله انواع دستکش کار، کفش ایمنی، کلاه ایمنی و غیره را خریداری نمائید. لازم به ذکر است که تولید کنندگان دستکش کار مبتنی بر صدماتی که ممکن است افراد حین کار با آن رو به رو شوند، اقدام به تولید محصولاتی متنوع می نمایند. دستکش کار لاستیکی، دستکش ایمنی چرم، دستکش کار نسوز، دستکش ایمنی عایق برق و ... از جمله رایج ترین انواع دستکش کار به شمار می روند که می توان متناسب با کسب و کارهای مختلف تهیه نمود.

مزیت خرید دستکش کار و انواع آن

انتخاب درست تجهیزات ایمنی همچون دستکش کار، می تواند دستان را در برابر خطرات جدی محافظت نماید. بنابراین بایستی تمام نکات مهم در رابطه با خرید تجهیزات ایمنی مناسب در نظر گرفته شود. طراحی و تولید دستکش ایمنی در قالب و سایزهای مختلف انجام می پذیرد که مقاومت بالایی نسبت به صدمات جدی منجمله مواد شیمیایی، مواد اسیدی، دمای بالا، یخ زدگی، ضربه و غیره داشته باشند. بدین ترتیب متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهید، می توانید اقدام به خرید دستکش کار استاندارد نمائید و دغدغه ای در خصوص آسیب و خطرات جدی بر روی اعضای بدن که در معرض هستند، داشته باشید.  

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن می توانید با دسترسی داشتن به کلیۀ محصولات، پس از بررسی مشخصات فنی و مقایسۀ قیمت، می توانید اقدام به  خرید کفش کار و دستکش کار نمائید. در این صورت با آسودگی خاطر می توانید متناسب با نوع فعالیت فیزیکی که انجام می دهید، با استفاده از دستکش ایمنی مناسب، سلامت خود را در برابر آسیب های فیزیکی حفظ نمائید.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 324
نمایش همه
علاقه مندی ها ()